De ce…Dana Săvuică?

În frenezia generată de debutul verii și al vacanțelor, evenimentele mondene se succed cu repeziciune, iar un obsevator atent poate sesiza o ușoară nerăbdare la obișnuiții manifestărilor.

Cea de a doua conferință “Trăiește inteligent” by Dana Săvuică, s-a bucurat de un auditoriu impresionant. Invitați sau reprezentați ai presei, cu toții dornici să primească sfaturile Danei sau să afle de la Alina și Norbert ( stilistii Băneasa Shopping Center), noutățile sezonului, au împânzit miercuri seară terasa unde se află Grand Combo.

dana si elena bucurProbabil punctul culminanat al serii a fost momentul în care Dana, la îndemnul Elenei Bucur, reprezentant Samsonite, s-a urcat împreună cu aceasta pe un troller Light-Shock, în scopul evidențierii calităților acestuia. Cele două s-au îmbrățișat, în balansul rezistentei valize, spre deliciul incontestabil al audienței.

 

Dar ceea ce m-a impresionat a fost consecvența Danei, care a acoperit cele aproape trei ore de prezentări, dezinvolt și documentat.

dana si florin voicaDinamică și naturală, Dana a parcurs subiectele serii, subliniind inspirat calitățile produselor prezentate, trecând cu ușurință de la vestimentație la cosmetice, dar fără a uita să amintească vinurile oferite spre degustare de Vinarte și Rotenberg. Împreună cu Florin Voica, Președintele Asociației Sommelierilor din România, a creat momente deloc stânjenitoare, de punere în valoare a vinurilor respective.

Gazdele și partenerii evenimentului-Băneasa Shopping City, Samsonite, La Roche Posay, Meli Melo, PATIO, Schwarzkopf Professional România, Les Nouvelles Esthetiques, Perfect Tour, Travelforsenses, Niran Cosmetics, Alka, Editura Litera, au avut parte de evenimentul și expunerea dorită.

Totul într-o atmosferă plăcută, intimă și rafinată, cum îi șade bine unei doamne cu stil.

vacanta

Leave a Reply