Zilele trecute, boutique-ul de lux Consacré a inaugurat noua locație, situată în Dorobanți, printr-un cocktail exclusivist în prezența invitaților: vedete, jurnaliști, editori de modă și bloggeri de profil.
Invitații au avut ocazia să admire noile colecții ale unor branduri de nișă, high-fashion, precum Andrea Incontri, Antonio Marras, Andrea Ya’Qov si Ultràchic.
Consacré este un spațiu în care creativitatea și originalitatea sunt cuvintele cheie, de la decorul minimalist în tonuri sobre de gri antracit și negru, ce pun în valoare elementele vintage, până la hainele extravagante, expuse pe stendere, într-un mod voit “industrial”. Conceptul acestei afaceri, dedicate modei exclusiviste, este axat pe client, astfel încât aceștia sunt tratați ca niște prieteni, ce pot sta și savura un pahar de șampanie sau o cafea, în timp ce sunt consiliați cu maximă pricepere și delicatețe.
„Consacré reprezintă o adresă de shopping exclusivistă ce reunește nume importante din industria modei. Poate, pentru mulți, brandurile nu sunt atât de cunoscute ca cele ale unor case celebre, cu care suntem obișnuiți, dar asta nu înseamnă că nu sunt la fel de valoroase. Piața din România cred că începe să devină mai deschisă și acesta este un semn, care îmi spune că există și un public ce dorește să iasă din tipare, să fie un trendsetter, care vrea să se exprime pe sine, prin intermediul outfiturilor și care apreciază brandurile de lux, însă nișate. Ne adresăm unei categorii pentru care moda înseamnă autenticitate, originalitate și calitate. Brandurile pe care le are în portofoliu Consacré sunt branduri de nișă, foarte cunoscute la nivel internațional și ale căror creații sunt preferate în garderobă, de orice connaisseur. Avem în plan și introducerea altor branduri bine cotate pe scena modei, probabil din sezonul următor”, a declarat Gabriela Arsene, acționar majoritar Consacré.
Brandurile prezente la Consacré și poveștile lor
Andrea Incontri
Născut în Mantova, designerul italian Andrea Incontri a studiat arhitectura la Milano, unde și-a cultivat aptitudinile estetice pentru materii și forme.
CV-ul său este convingător, Andreea fiind, de-a lungul timpului, researcher pentru Première Vision for fabrics, designer pentru Fratelli Rossetti, AI_, ADD, Pontoglio 1883, Samsung și profesor (Henkel, Wella, L’Oreal, Nivea pentru Milano Politehnica și Institutul European de Design).
După ani de consultanță pentru branduri de haine și articole din piele, în 2009 își lansează propriul brand, axat, inițial, pe crearea de accesorii din piele, extinzându-se ulterior, cu zona de ready-to-wear for women & men.
Brand-ul s-a impus ușor, caracterizat fiind atât de materialele de cea mai bună calitate, cât și de măiestria tipic italiană.
Colecția SS2016 este un omagiu adus peisajelor tropicale, iar imprimeurile devin emblema peisajului. Teren Art Print este sinonim cu deșertul, iar Waterleaf Print descrie vegetația densă și plină de culoare.
Țesăturile fine, dantela, voalul de bumbac dau viață unei colecții foarte feminine, în timp ce creațiile simple, confortabile și versatile propun o garderobă dinamică.
Pentru bărbați, vedeta sezonului este shirttrench-ul, născut din combinația dintre trench și cămașă, fabricat din nailon și muselină de bumbac.
Must-have: rucsacurile cilindrice din piele, Bongo Backpack, simple, cu franjuri sau cu accente metalice.
Antonio Marras
Designerul Antonio Marras s-a născut în Alghero, Sardinia și a crescut înconjurat de țesături, în magazinul tatălui său, astfel dezvoltând o puternică atracție către industria textilă și lumea modei.
Nu a studiat niciodată într-o școală de modă, însă originalitatea semnăturii sale stilistice l-a ajutat să se remarce ușor.
Timp de 8 ani a fost Director Artistic pentru Kenzo. În creațiile propriului brand, are ca sursă principală de inspirație locul natal, Sardinia.
Colecția SS2016 abundă în imprimeuri cu motive folclorice, accente aurii, printuri florale și mozaicuri de material.
Rochiile maxi, de tipul slip-dress, îmbogățite cu dantelă, au fost purtate în timpul fashion-show-urilor, cu tricouri simple cu aspect nefinisat sau cu paiete, iar fustele cu volum, combinate cu topuri cu imprimeuri botanice sau cu motive abstracte, sclipitoare au fost accesorizate cu curele late.
Andreea Ya’qov
Lansat în 2013, inițial focusat pe crearea de hanorace, brandul a devenit apreciat, odată cu lansarea binecunoscutei linii de drop crotch pants din țesături premium, într-o paletă de culori rafinată.
Colecțiile brandului, definite ca urbane și futuriste datorită alegerilor contrastante și a tratamentelor aplicate, vorbesc, de fiecare dată, despre preferințele designerului pentru punerea în opoziție atât a liniilor, cât și a culorilor.
Margini nefinisate, tăieturi suprapuse, contrast mat-lucios și culori minimaliste potențează caracterul fiecărui item creat de Andrea Ya’qov.
Ceea ce face ca Andrea Ya’qov să fie însă un brand atât de iubit este faptul că, printr-o creativitate debordantă, reușește să transforme piese clasice în modele inovatoare, prin abandonarea formelor tradiționale și crearea unor proporții speciale, prin adăugarea de elemente complet neobișnuite.
Ultràchic
Cunoscut drept un brand cu conținut artistic și o puternică identitate, romantic, ușor ironic, întotdeauna cu un rock touch, Ultràchic este și un brand ușor recognoscibil datorită amprentei unice a printurilor, cât și a etichetelor roșii, tip sigiliu, regăsite pe cea mai exclusivistă linie a brandului, Limited Editions.
În fiecare sezon, o altă temă se transformă în uluitoare printuri pe material high-quality, precum mătasea, cașmirul, lâna, bumbacul, satinul sau voalul georgette.
Creațiile Ultràchic oferă un look urban contemporan, variind de la tricotaje, la rochii de zi și de seară, de la pantaloni la jambiere, de la bluze la tricouri.
Sezonul acesta, Miss Ultràchic pornește într-o nouă călătorie prin frumoasele sate ale Toscanei, unde descoperă culori vibrante, peisaje idilice și o bogată istorie.
Colecția SS2016 îți conduce imaginația spre tărâmul dintre vis și realitate și te invită pe un teren playful.
În viziunea Ultràchic, femeia trebuie să viseze, să știe să spună povești fără cuvinte, unde singurele personaje sunt whimsical prints, culorile strălucioare și țesăturile prețioase.
Bumbac, mătase, crep de chine sau organza, jacard și broderii sunt materialele cheie ale acestei veri fierbinți.
Ultràchic a primit, în 2015, premiul special din partea Russian Buyers Union la Contemporary Fashion Award în cadrul WHITE Trade Show din Milan, premiul special WEEKEND MODA Boutique în Rostov pe Don, Russia, Tao Awards – Taormina, iar în 2016, a fost inclus de juriul format din Milano Unica, The Woolmark Company și Vogue Italia, în primii 10 designeri, pentru creativitatea și calitatea extraordinară a colecțiilor.