O campanie de outdoor și social media recent lansată de către Verdict.ro atrage atenția prin originalitate și umor. Aceasta ia atitudine față de trendurile nefericite care aglomerează garderoba showbiz-ului autohton (de la kitsch-ul ostentativ la obsesia brand-urilor de lux și noul val al tradiției folclorice redescoperite), în cel mai amuzant mod.
Lansat în mediul online la începutul acestei veri, verdict.ro – singurul brand românesc puternic de fashion review – a ajuns în doar câteva luni la peste 38.000 de unici pe zi.
Fondat în 2004, Verdict a început printr-o rubrică de celebrity fashion review în revista Ciao!, iar în 2016 a fost lansată varianta premium online. Celebrități, dar și non celebrități, sunt recenzați din punct de vedere al ținutelor pe care le poartă de către stiliștii Verdict, printre care cunoscuții Maurice Munteanu, Cristina Crăciun, Cătălin Vălean. Evoluție vestimentară, Streetstyle, Super Ținuta Mea, Shop The Look sau Cui îi stă mai bine sunt doar câteva dintre rubricile permanente ale Verdict.ro, care adună una dintre cele mai profesioniste echipe de jurnaliști de modă.
Echipa de creație a campaniei: Julien B.- copywriter, Radu B. – fondator verdict.ro