Lyria, brandul 100% românesc a lansat colecția Sophisticated Chic, prin care pune accent pe versatilitatea accesoriului preferat al femeii oferindu-i acesteia posibilitatea de a avea trei genți într-una. Această colecție marchează intrarea brandului Lyria într-o nouă etapă de dezvoltare.
Sophisticated Chic, o colecție de genți aparte, care te cuceresc iremediabil, se adresează femeii urbane, mereu în mișcare, care are nevoie de accesorii smart pentru a-și adapta permanent ținuta. Astfel, colecția-capsulă creată de designerul Armina Popeanu are ca și caracteristică principală versatilitatea. Datorită capacelor interschimbabile, acestea pot schimba complet lookul celei care poartă geanta. Astfel, o ținută office, simplă, sobră, poate deveni jucăușă cu ajutorul unui capac cu presaj sau cu piele specială, cum ar fi cea de ponei, ori de-a dreptul glam atunci când i se aplică un capac cu perle, pene și volane din piele.
“Am vrut prin această colecție să venim în ajutorul femeii urbane, care are nevoie de accesorii smart, versatile. Care nu trebuie să se ducă acasă pentru a-și schimba ținuta doar pentru că seara are o petrecere, ci este suficient să schimbe capacul genții. Am pus accent pe elemente sofisticate, cum ar fi perlele sau penele pentru că orice femeie are nevoie de puțin mister și de puțină strălucire, iar gențile Lyria oferă tocmai acest lucru. Am creat astfel, un fel de partener pentru întreaga zi”, a explicat Armina Popeanu.
Noua colecție Lyria este creată în spiritul slow fashion, încurajând investiția în accesorii de calitate, cu o durată lungă de viață și ușor de purtat în orice moment al zilei.
Gențile din colecția Lyria vor fi disponibile online pe site, iar prețurile vor porni de la 359 lei.
Armina Popeanu este binecunoscută în rândul iubitoarelor de branduri românești. De profesie arhitect, specializat în design interior, design vestimentar și styling, ea a creat brandul Lyria în urmă cu trei ani, cu o investiție inițială de 2.000 de euro. La acel moment, brandul se concentra exclusiv pe comercializarea genților pe care le picta cu îndemânare și pasiune. Din 2015 întreaga producție este internă, după achiziționarea unei mici fabrici în județul Brașov, dezvoltându-se totodată o nouă direcție și o nouă imagine pentru brand. De curând, Armina a dat curs unei alte pasiuni și s-a specializat în manufactura și designul pantofilor.