Joi, sub motto-ul campaniei ”Călătorie în Jurul Clătitei”, 30 de bloggeri din zona de food & lifestyle au acceptat invitația Tefal, de a-și demonstra creativitatea în bucătărie, folosind noile tigăi ediție limitată – Tefal Mini Chefs. Disponibile în 3 variante: Mexic, Italia și Franța, tigăile Tefal i-au inspirat pe participanți, iar cei trei Mini Chefs prezenți pe acestea, i-au asistat pe bloggeri într-o expediție culinară interactivă.
Vedete și bloggeri, plini de inspirație și bună dispiziție, au petrecut câteva ore la Linea/Closer To the Moon, punctul de întâlnire al pasionaților de gătit și de călătorii.
Atmosfera a fost întreținută de Mihai Morar și Daniel Buzdugan, responsabili cu distracția pe durata întregului eveniment. Magiunul de Topoloveni produs de Sonimpex, celebrul brand de țară, 100% natural, fără zahăr adăugat, a desăvârșit gustul clătitelor pregătite cu drag, de cei prezenți.
”Ne-am dorit ca cea de-a patra ediție a Fabricii de Clătite Tefal să fie despre oameni și despre bucuria pe care desertul copilăriei ni-l aduce de fiecare dată. Suntem onorați că și în acest an i-am avut alături pe prietenii noștri din presă și social media și am savurat momente inedite cu zâmbetul pe buze.
Pentru noi, Fabrica de Clătite a coincis anul acesta cu lansarea noilor tigăi ediție limitată –Tefal Mini Chefs, care nu doar te ajută să prepari cele mai gustoase clătite, dar și dau un look modern bucătăriei datorită desenului de pe spatele tigăii,obținut prin tehnologia patentată Tefal de injectare cu cerneală.
Îi invităm pe toți iubitorii de clătite și nu numai, să ne însoțească pe parcursul acestei călătorii”, a declarat Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager Groupe Seb.
Această ediție a campaniei naționale Fabrica de Clătite Tefal te invită să redescoperi plăcerea de a savura desertul copilăriei și te premiază până pe 30 aprilie, cu plinuri de benzină, biciclete Pegas sau un pașaport de călătorie în valoare de 2500 de euro.