Mari reduceri, de la lenjerie la cărți, de la alimente la jucării

Tot mai multe companii se întrec în oferirea de reduceri a prețurilor cu ocazia Black Friday. Printre acestea regăsim vegis.ro, libris.ro, educlass.ro, sevensins.ro sau Acvatic Bebe Club.

În perioada 14 – 16 noiembrie Vegis.ro demarează campania de Black Friday, putând ajunge până la 90%, pentru aproape 2.000 de produse, de la suplimente și remedii, apicole, produse bio, alimente și până la cosmetice naturiste Nu lipsesc din reduceri nici produsele din top vânzări, precum Mierea de Manuka, uleiul de cocos, super-alimentele de la Niavis sau produsele alimentare bio.


„Am crescut capacitatea de procesare a comenzilor pentru a expedia cât mai rapid comenzile. Ne-am stabilit ca obiectiv să expediem 75% din comenzi în primele 24 de ore”, a explicat Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare și fondator al companiei.
Librăria online Libris.ro a pregătit un landing page dedicat unde vizitatorii pot descoperi reducerile de până la 95% la 190.000 de cărți în limba română și engleză, asistență tehnică non-stop în perioada campaniei și servere dedicate. 


„Aplicăm reduceri consistente cărților din top vânzări și celor mai căutate volume ale momentului din categoriile beletristică, carte pentru copii și dezvoltare personală”, a afirmat Laura Țeposu, director de dezvoltare și co-fondator al librăriei online.
Vinerea Neagră începe la EduClass.ro în seara de 14 noiembrie și durează până duminică. Reducerile din acest an ajung la 70% și sunt aplicate la peste 1.200 produse, printre care se regăsesc BigJigs, cu jucării educative din lemn, Chalk&Chuckles, jucării de creativitate și educative, Learning Resources, jucării STEM, de creativitate și explorare, precum și jucării de exterior: biciclete, căsuțe de copii, mașinuțe electrice.
SevenSins.ro a ales să ofere reduceri de până la 60%, pe parcursul întregii luni noiembrie, la seturi de lenjerie, pijamale, corsete, body-uri si alte piese de lenjerie intimă, în timp ce costumele de baie beneficiază de reduceri de 50%. Livrarea produselor este realizată în 48 – 72 ore de la plasarea comenzilor.


Un sondaj realizat de magazinul online de lenjerie, arată „că femeile și bărbații au aceleași preferințe în materie de lenjerie intimă. Topul este condus de seturile de lenjerie intimă, alese de 41% dintre femei și 30% dintre bărbați. Body-urile sunt preferate de 18% dintre femei și 22% dintre bărbați, iar chemise-urile de 17% dintre femei, respectiv 13% dintre bărbați”, a precizat Cristina Vasile, fondator al companiei.
Nu doar magazinele online fac reduceri consistente. Clubul de înot Acvatic Bebe Club oferă luna aceasta reduceri de 30% la abonamente cu lecții de educație acvatică pentru bebeluși și copii mici.
„Vrem să încurajăm părinții să aducă bebelușii la lecții de înot, pentru a le oferi acces la siguranța acvatică, dar și multitudinea beneficiilor pe care înotul le are asupra sănătății -abilități motrice și de coordonare, echilibrarea apetitului și a somnului întărirea sistemului imunitar”, a spus Carmen Dumitru, fondatoare a clubului.

Leave a Reply