Mic ghid de racolare a publicului

Am petrecut aseară 75 de minute irepetabile (și irecuperabile) ca să aflu nimic. De fapt, am mai petrecut minute bune ca să emit cele de mai jos, dar poate va folosi cuiva, ca să știe ce să mai evite. 
Se dă următoarea problemă: avem de promovat un produs de nișă, scump și cu utilitate nedemonstrată cert.
Portretul publicului țintă întrunește trăsături contradictorii, în sensul în care ar trebui să fie educat, preocupat de starea sa de sănătate, dar în același timp credul.
Cum procedăm pentru a-l atrage la o prezentare, știut fiind faptul că multe companii bazate pe multi level marketing au saturat (a se citi sufocat) piața și clientul educat, adică ținta noastră în cazul de mai sus, fuge mâncând pământul când aude cuvântul “prezentare”?
Iar de aici sunt convinsă că fiecare dintre noi are o experiență proprie și ar putea continua lejer.
Eu o voi împărtăși pe a mea, cea mai recentă.


Se apelează la o entitate credibilă și autorizată în domeniul său, tangențial cu produsul care trebuie promovat. În cazul nostru, apa și dispozitivele care o fac mai prietenoasă cu organismul uman.
Se racolează o persoană publică, pentru un plus de credibilitate, se mai adaugă prezența unui specialist îngăduitor, căruia vorbitorul i se adresează pe durata prezentării, pentru a căpăta legitimitate. Se îmbracă totul frumos, într-o poveste despre păstrarea tinereții și se asezonează cu flori și culori de sezon. Apoi se transmite pe canale sigure, credibile.
Și astfel ajungi să te afli în fața unui specialist în hidratare, în compania unor doamne care cu siguranță ar fi avut ceva mai bun de făcut cu timpul lor, dacă ar fi știut să citească cu atenție invitația. Căreia nici tu nu i-ai acordat suficientă atenție, evident.
Ei bine, așa se rezolvă problema prezentării unui produs de nișă, cu coordonatele din enunț. Despre vânzarea propriu-zisă discuția este mai amplă, o rezervăm pentru mai târziu.

 
Dacă cele două minute consumate pentru a parcurge textul de mai sus vă aduc vreun folos, atunci timpul petrecut de mine în culegerea informațiilor nu a fost irosit. Mulțumesc!

Sursa foto: aau.dk

Leave a Reply