Castrol lansează un program de garanție a motorului pentru a ajuta service-urile independente șă-și maximizeze nivelul de satisfacție și de loializare a clienților. Sunt țintite cele 8.000 de service-uri independente care operează pe piața românească și care pot astfel să-și diferențieze oferta, fără riscuri financiare.
În total, 8000 de service-uri independente operează pe piața românească, iar numărul service-uri din rețeaua Castrol Service se ridică la 220. Potrivit Castrol, cele mai mari nevoi ale antreprenorilor care dețin un service în România sunt nevoia de a recruta oameni buni, în special mecanici auto, accesul la know-how și la sisteme de gestionare.
Asigurarea acoperirii garanției este unul dintre principalele motive pentru care clienții folosesc service-uri francizate și prin programul Castrol Garanția Motorului, service-urile independente pot oferi acum la rândul lor un nivel similar de siguranță, cu sprijinul unui brand bine cunoscut și de încredere. Clienții service-urilor participante se pot înscrie pentru programul Castrol Garanția Motorului accesând: www.castrol.ro/garantie. În situația în care aceștia doresc să solicite reparații în temeiul garanției, solicitarea trebuie înregistrată online.
“Acest nou program de garanție pe care îl oferim ajutăservice-urile independente să poată oferi clienților lor un avantaj suplimentar tangibil, pentru faptul că aceștia și–au întreținut mașina folosind ulei Castrol”, a declarat Layla Yebaile, Head of Marketing Indirect Channel la Castrol. “Nu există niciun risc financiar pentru service-ul participant, în cazul în care ar exista o problemă cu motorul, în urma unei reparații sau a unui schimb de ulei. Programul de garanție oferă mai multă liniște clientului și furnizează de asemenea și o altă modalitate pentru business-uri de a se diferenția” a mai precizat Yebaile.
Service-urile care sunt interesate să facă parte din rețeaua Castrol Service pot afla mai multe informații sunând la nr. de telefon: +4021.30.30.500 sau pot trimite mail la: castrolro@castrol.com