Beautyceutic, cea mai recentă inovație din domeniul skincare

Lansat încă de anul trecut în U.K. și primit excepțional de consumatorii britaniciBeautyceutic este un brand inovator de skincare. Acesta are la baza  un concept unic pe piața din România, conceptul de cosmeceuticeAstfelbrandul pune consumatorul pe primul loc și îi oferă libertatea și experiența de a-și “formula” propriile produse pentru îngrijirea pielii.

 
În magazinul Maison Olfactif recent deschis în Băneasa Shopping City, la etaj, în zona cinematografului, s-a instalat un brand ce se adresează pasionaților de skincare, care sunt în cautarea personalizarii produselor în regim impecabil de calitate.

Beautyceutic reunește 2 tipuri de produse: 6 formule fundamentale cu active premium și testate dermatologic pentru tenuri sensibile (demachiant, toner, serser pentru ochi, ulei, crema) și formule pure, concentrate (Beautyceutice) care targheteza țintit diferite nevoi ale pielii (estompare imperfecțiuni acneiceriduripete pigmentarecearcăne, deshidratare etc.). 

Pentru a va crea propria formulă este suficient  adăugați doar 1 picătură din Beautyceutic-ul ales la fiecare 3 pompițe de formulă fundamentală.

 

Atât produsele de skincare, cât și parfumurile se încadrează în cele mai înaltes stanarde internaționale de calitart, brand-ul fiind orientat către o experiență premium a clientului. Fiecare client ce va experimenta extractele de parfum Maison Olfactif sau își va răsfăța tenul cu Beautyceutic va înțelege ce înseamnă luxul în cele mai mici detalii .

Leave a Reply