Primark donează peste 1 milion EUR organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului de sân, în cadrul campaniei de conștientizare „We’re with you” și invită angajații și clienții Primark din întreaga lume să se alăture inițiativelor de strângere de fonduri din magazinele Primark pentru a aduna o sumă suplimentară de încă 1 milion EUR în scopul susținerii aceastei cauze. Aceste demersuri sunt corelate cu lansarea celei mai recente colecții Primark pentru femeile afectate de cancer de sân, ce include 37 de produse concepute special pentru nevoile acestora. Colecția este disponibilă în toate magazinele Primark din București și din Timișoara începând cu data de 1 octombrie, iar prețurile articolelor pornesc de la 25 lei.
Primark lansează în luna octombrie campania de conștientizare a cancerului de sân „We’re with you” și dezvoltă pentru al patrulea an consecutiv o colecție dedicată femeilor care se confruntă cu cancerul mamar. Campania aduce în centrul atenției experiențele trăite de cinci femei din cinci țări diferite, care au învins cancerul de sân. Acestea împărtășesc poveștile lorimpresionante marcate de vulnerabilitate, forță și solidaritate și vorbesc despre sprijinul pe care l-au primit pe parcursul luptei – totul prin intermediul unor videoclipuri și fotografii realizate chiar de ele și prezentate în vitrinele Primark din peste 450 de magazine din întreaga lume și pe canalele digitaleale companiei.
Campania include, de asemenea, o donație de peste 1 milion EUR către organizații caritabile de luptă împotriva cancerului din Europa și SUA. Fondurile sunt destinate programelor de informare și educare cu privire la depistarea precoce a cancerului de sân, precum și programelor de cercetare și de susținere a persoanelor afectate de această boală. În România, Primark donează în acest scop 50.000 lei Fundației Renașterea, una dintre cele mai reprezentative organizații non-guvernamentale care luptă împotriva cancerului de sân, membră a rețelei europene Think Pink Europe.
În plus față de donația globală de peste 1 milion EUR, Primark își stabilește un obiectiv ambițios de a atrage încă 1 milion EUR printr-o campanie de strângere de fonduri și activări în toate țările, inclusiv în România. Astfel, angajații și clienții magazinelor sunt invitați să se implice în campania Primark și să facă donații pentru a susține această cauză în România.
Cea mai recentă colecție Primark dedicată conștientizării și luptei împotriva cancerului de sân include 37 de produse și este alcătuită din două game: gama post–operatorie, care cuprinde articolespecializate concepute pentru femeile care se confruntă cu cancerul la sân, respectiv gama de solidaritate, care este o gamă în ediție limitată, dezvoltată pentru a marca luna dedicată conștientizării cancerului de sân.
Colecția este disponibilă în toate magazinele Primark din București și din Timișoara începând cu data de 1 octombrie, iar prețurile articolelor pornesc de la 25 lei.
Mihaela Geoană, Președintele Fundației Renașterea, a declarat: „Este o onoare pentru noi să devenim beneficiari ai campaniei de CSR a unui brand apreciat la nivel național și international precum este Primark. Ne bucurăm ca activitatea Fundației Renașterea în Prevenția și Depistarea Precoce a Cancerului de Sân în România este recunoscută și susținută de numeroase companii. Avem convingerea că, odată cu susținerea primită din partea Primark, rezultatele proiectelor Fundației Renașterea din ultimii 23 ani pot adăuga noi beneficiari campaniilor de informare, celor de oferire de analize medicale gratuite sau suport pentru pacientele diagnosticate. Sperăm ca acesta să fie primul pas într-o colaborare ce va deveni tradiție pentru Sănătatea Femeii, în misiunea noastră de a salvavieți!”.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark, a declarat: „Primark și-a asumat angajamentul de a susține femeile din România și din întreaga lume și dorim ca persoanele afectate de cancerul la sân să se simtă sprijinite, puternice și încrezătoare. Tocmai de aceea desfășurăm campania de conștientizare a cancerului de sân nu doar în luna octombrie, ci pe tot parcursul anului și oferimproduse post-operatorii atât de necesare, la prețuri accesibile. Totodată, suntem dedicați acestei cauze prin donațiile pe care le facem către organizațiile caritabile partenere și prin acțiunile de informare și educare pe care le desfășurăm în magazine și pe canalele noastre de comunicare pentru a promova importanța prevenției și depistării precoce a cancerului de sân.
Suntem foarte mândri de campania „We’re with you” din acest an, care prezintă povești reale din viața unor femei reale, fiecare ducând propria sa lupta împotriva cancerului de sân. Videoclipurile și fotografiile realizate de acestea ne transmit că, pentru fiecare femeie, cancerul de sân este o experiență diferită, că sprijinul de care au nevoie poate varia de la o persoană la alta, însă cea mai bună modalitate prin care le putem ajuta este înțelegându-le trăirile.”
Primark face eforturi pentru a oferi tuturor modă mai sustenabilă prin strategia Primark Cares, un program multianual care se concentrează pe prelungirea ciclului de viață al hainelor, pe protejarea vieții pe planetă și pe susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În cadrul acestei strategii, Primark a anunțat nouă angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Aceste angajamente includ fabricarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau din materiale provenite din surse mai durabile până în 2030, reducerea la jumătate a emisiilor de dioxid de carbon în întregul său lanț valoric și asigurarea unui salariu decent lucrătorilor din lanțul de aprovizionare.
Mai multe informații pot fi găsite aici