Diageo a prezentat raportul anual privind tendințele globale, dezvăluind astfel cum și de ce vor socializa consumatorii în următorul an. Concluziile raportului nu se limitează la industria alcoolului, ci se referă și la alte regiuni sau sectoare. Bazat pe analiza inteligenței artificiale a peste 160 de milioane de conversații online din întreaga lume, oferă informații detaliate despre subiectele ce animă discuțiile la nivel global și despre tendințele actuale ce influențează deciziile consumatorilor.
Ediția din acest an se bazează pe succesul raportului Distilled inaugural. În prima sa versiune, studiul a scos la iveală și a clasificat principalele cinci tendințe globale ale consumatorilor: neo-hedonismul, bunăstarea conștientă, realitatea în expansiune, apartenența colectivă și branduri maisustenabile. În raportul de anul acesta, Diageo a analizat evoluția acestor cinci macro-tendințe în ultimele 12 luni și a oferit, pe baza lor, noi previziuni asupra tendințelor ce ar putea modela comportamentul consumatorilor în acest an.
Raportul arată că în 2025 vom asista la o intensificare a următoarelor tendințe ale consumatorilor:

Cristina Diezhandino, Chief Marketing Officer în cadrul Diageo, a precizat: „Raportul Distilled 2025 analizează cele mai importante tendințe care influențează socializarea în acest an – de la creșterea fenomenului „zebra striping” până la dorința oamenilor din întreaga lume de a-și cheltui proprii bani pe o experiență incredibilă. Socializarea interumană are o tradiție de mii de ani și, urmărind evoluția acesteia, atât noi cât și brandurile noastre putem păstra o conexiune profundă cu consumatorii noștri.”
Distilled 2025 este o componentă cheie a Cadrului Diageo privind Alegerile Consumatorilor (Consumer Choice Framework), o metodologie care ajută compania să înțeleagă mai bine motivațiile consumatorilor și, în cele din urmă, să modeleze viitorul socializării prin urmărirea tendințelor pe termen lung. Raportul se bazează pe Foresight SystemTM al Diageo – un instrument brevetat, bazat pe inteligență artificială, dezvoltat în parteneriat cu Share Creative și Kantar, în calitate de parteneri pentru date și informații. Acesta îmbină analiza cantitativă aprofundată a conversațiilor dintr-o serie de surse online, inclusiv platforme de socializare, forumuri și medii digitale, cu previziunile experților pentru a oferi o înțelegere nuanțată a semnalelor culturale emergente și a modalităților de exprimare ale consumatorilor.