5 branduri românești de parfumuri de nișă, sub umbrela Nichesent.ro – Calaj Perfume, Adi Ale Van, A13 Niche, Grande perfume si Emozioni Fragrances

În ultima Duminică din Septembrie, Nichescent.ro a prezentat în cadrul unui eveniment la Gradina Monteoru, pe Calea Victoriei din București, noutăți ale mărcilor românești Calaj Perfume, Adi Ale Van, A13 Niche, Grande perfume și Emozioni Fragrances. Evenimentul a fost deschis publicului larg iubitor de parfumerie de nișa și care dorește să experimenteze un segment de parfumerie probabil obscur, însă cu o abordare artistică și artizanală.
Puțin neconvențional și intens, ca și brandurile prezente, evenimentul a permis publicului iubitor de parfumerie de nișă și artizanală să facă cunoștință cu 5 mărci lansate de români. 
Calaj Perfume este o marcă lansată de Flavius Calaj în 2020, cel care deține și magazinul Nichescent.ro. Pasiunea lui pentru parfumerie a început cu mulți ani în urmă, dar “îndrăzneala” de a crea un parfum a venit la debutul pandemiei, când a descoperit că are, în sfârșit timp pentru a-și împlini pasiunea. A lansat un magazin online unde vinde și în prezent parfumerie de nișă, selectată după așteptările proprii și experiența acumulata în peste 10 ani de pasiune intensă pentru parfumerie.
În magazinul sau găsiți creații The Spirit of Dubai, Francesca Bianchi, Rirana, The Lab, Ghostnose și multe altele. A deschis recent un mic magazin în Arad și de un an de zile prezintă iubitorilor de parfum parfumurile create după propriile idei.


Parfumurile Calaj sunt:
The First Edition: Transilvania, Love Toxin, Oshun, Black Beard – nas Miguel Matos
The Silver Edition: Metaphore, Lilyn – nas Miguel Matos, Aliz (discontinuat) Jorge Lee & Ricardo Ramos, Carmen – nas Sofie Behagel, Camille Chemardin și The Last PH 85 – nas Calaj Flavius


Adi Ale Van Artistic Extract este marca lansata de Cașmir Andrei. Ce au specific aceste parfumuri, pe lângă ingredientele în mare proporție naturale, sunt flacoanele unicat. Pentru fiecare sticlă se folosește lemn sau metal ce se prelucrează manual chiar de către Andrei.
Sticlele lui Andrei îmbină minuțios pasiunea pentru artă și parfumerie, petrece între 6 și 12 ore cu pregătirea unei singure sticle, la Dilema durează 6 ore, la Umbre 10 ore.
Parfumuri: Dilema – nas Sophie Behagel & Camille Chemardin și U.M.B.R.E – nas Jimmy Bodin.

A13 Niche este marca lansata de Andreea Angheluță, marcă ce a sedus în special cumparătorii străini. Până în prezent parfumul Out în the open, nas Miguel Matos, a cucerit mulți iubitori de parfum din Romania și Italia. Compoziția sa aduce note prețioase și bine puse în valoare, precum ambrette, orris, piele, vanilie și tonka etc. Mulți dintre cei ce l-au încercat, revin și îl recumpără.
Grande Perfume, cea mai noua marca lansată, deținută de Alexandru Marian. Fiecare sticla de parfum Genesys este gravată cu un număr de la 1 la 86, corespunzând celor 86 de sticle ce compun seria scurtă. Numărul reprezintă anul nașterii autorului și concentrația de parfum este de 25%.
Alcoolul utilizat este de 4 ori distilat natural din prune, extras după metode arhaice și total bio.
“Toate parfumurile vor fi lansate doar în ediții limitate și niciunul nu se va continua, tot timpul vor fi parfumuri noi. Vreau să aduc calitate, nu cantitate” a spus Alexandru. 
“Grande nu oferă doar un simplu parfum, vă este oferită tradiție, pasiune, naturalețe și o abordare nouă” a explicat el. 
Nasul parfumului Genesys este Calaj Flavius.

Emozioni Fragrances, brand deținut de Ardelean Radu, are până acum un singur parfum Elisheva – nas Dario Fini.

Leave a Reply