Prospețimea primăverii, la Sano

Primăvara este momentul împrospătării. Ne curățăm și împrospătăm casa, corpul, mintea, relațiile, uneori sufletul. Dacă pentru suflet nu am găsit încă vreun remediu demn de menționat, pentru celelalte cunosc câteva trucuri.  Azi, despre casă și arome. A, da! Și dacă e vreo problemă, o rezolvă Sano!

Sano România lansează o campanie dedicată gamei Sano Floor Fresh Home. Aceasta este cea mai nouă gamă de produse destinate îngrijirii tuturor tipurilor de pardoseli, care promite să cucerească prin rezultate uimitoare și parfumuri intense, ce își păstrează prospețimea pentru mult timp.

Prin sloganul campaniei, “O casă curată & parfumată cu Sano!” ești provocat să experimentezi toate cele 3 parfumuri și să alegi aroma preferată. Descoperă cele trei parfumuri intense pe  site:
Relaxing Spa, inspirat de parfumurile spa-urilor de lux; Indulging Soap, cu parfum îmbietor de săpun; sau  Pampering Cotton, cu parfumul mângâietor al florii de bumbac.

Gama Sano Floor Fresh Home se distinge printr-o particularitate unică: este îmbogățită cu parfumuri deosebite, cu efect îndelungat de împrospătare a aerului. Potrivite pentru toate tipurile de pardoseli: ceramice, granit, porțelan, marmură, etc. Produsele acționează 4 în 1: curăță, lustruiesc, protejează toate tipurile de pardoseli și lasă încăperea intens parfumată. Produsele sunt disponibile în variante de 1L și 2L, în rețelele comerciale: Cora, Carrefour, Auchan, Profi, Metro, Penny, Hornbach, Selgros, Dedeman, în magazinele tradiționale din apropierea dvs, dar și online.

În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igiena personală, scutece pentru adulți și copii, produse de curățenie și mentenanța, detergent pudra, lichizi și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial.

Leave a Reply