Într-una dintre serile trecute, un hipster pe care-l îndrăgesc se străduia să-mi impună cu argumente condescendente, să preiau cu telefonul o imagine verticală, pe orizontală. Insistența lui aproape agresivă pentru formă, mi-a amintit că tocmai s-a lansat noua doză, într-un format modern, pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr, Coca-Cola Lime, Fanta și Sprite. Fiind preocupată mai mult de conținut, dar înțelegând pe deplin trendurile, salut noua doză verticală, social-media-friendly . O chestie cool.
“Într-o lume în care toți se străduiesc să livreze conținut vertical în layout orizontal, Coca-Cola România vine în întâmpinarea trendului de consum al conținutului online de astăzi, mobile friendly, cu o nouă inovație de ambalaj” spune comunicatul care lansează doza verticală, “precum lumea ta”.
Campania de promovare a noii doze vine împreună cu o strategie 360°, care explorează teritoriul execuțional folosindu-se de toate avantajele suporturilor media actuale – TV, radio, panotaj stradal, in-store, PR și digital – inclusiv prin YouTube și Shazam.
Noile doze sunt îmbuteliate în fabrica din Timișoara pe o linie de producție de mare viteză, cea mai rapidă de pe piața locală, care a fost inaugurată în vara anului trecut, în urma unei investiții de 7 milioane de euro. Inițiativa de a îmbunătăți dozele de 330 ml face parte dintr-o strategie mai largă a companiei de a oferi opțiuni de consum adaptate preferințelor diverse ale consumatorilor. În acest sens, promovarea ambalajelor de dimensiuni mici este o componentă importantă, iar abordarea inovatoare poziționează din nou Coca-Cola ca un trend-setter în materie de ambalaje.