Pe data de 13 februarie, Regal Ballroom a găzduit evenimentul de lansare al brandului de vestimentație masculină LUST. A fost un show rafinat, cu momente neașteptate, în acord cu sloganul brandului – Be unexpected!
Noul brand dedicat bărbaților este un nume nou pentru costumul bărbătesc “ready to wear”, care se adresează femeii aflate în spatele fiecărui bărbat, fiind o viziune despre viață. Pornind de la acest concept, LUST se definește ca brand bărbătesc inspirat de dorințele femeii elegante, hotărâte și sofisticate și reprezintă forma modernă de lux presărată cu mici elemente de opulență și rafinament, îmbinate perfect pentru a exprima emoțiile deținerii controlului asupra propriilor alegeri.
Tot ce presupune LUST, de la imagini și videoclipuri de prezentare până la ideea unui brand pentru bărbați că omagiu adus nevoilor feminine, iau naștere din activitatea echipei conduse Octavian Iacob.
„LUST a fost conceput având ca bază conceptul de libertate. Libertatea în exprimarea sentimentelor și trăirilor intense, dintre un bărbat și o femeie, chiar dacă acestea sunt poate subiecte tabu, greu de exprimat, chiar și în viața de cuplu. Dăm o notă de erotism și libertate în imaginea bărbatului cu personalitate și siguranță pentru dorințele lui.”, a declarat Octavian Iacob fondatorul brandului LUST.
Colecția de lansare a brandului conține 8 modele realizate din țesături în amestec 80% lâna și 20% poliester și este disponibilă pe site.
La evenimentul de lansare au fost prezente persoane publice – Tuncay Ozturk, Călin Geambasu, Florentina Opriș, Roxana Marcu, Noemi Mitoșeru, designerul Florin Burescu, bloggeri și reprezentați ai presei. Maestrul de ceremonie a fost Mihai Mitoșeru.
Au contribuit la succesul serii: Vitamin Well, Domeniul Bogdan, Serendipity-Atelier Design Floral, Lensa, Taboo Boys, Bby, CerisDent, Dasdem Clinic, Leonidas, Taboo Beauty Center, Davidoff, Răcari PUB, Maschio Dei Cavalieri, TouchStudio, 18 by Embassy, Palatul Noblesse, Amber Gardens.