Emilia Cremeria, brandul de înghețată artizanală bazat pe tradiție și simplitate, a deschis cea de-a noua locație din România, în Promenada Mall din București. Iubitorii brandului s-au aflat în al nouălea cer, datorită celor 20 de sortimente de înghețată.
Emilia Cremeria este destinația preferată când apare pofta de înghețată savuroasă, tradițională sau inspirată de ultimele trend-uri, pregătită doar cu materii prime de calitate, atent selecționate.
”Atunci când la baza unui business stă pasiunea, cu siguranță, consumatorul simte acest lucru. Din acest motiv, pentru noi, deschiderea celei de-a noua locații reprezintă nu doar un pas firesc în extinderea afacerii noastre, ci și apropierea de consumatorii noștri, iubitori de înghețată autentică, rafinată și proaspătă. Pentru noi, a investi într-o nouă locație reprezintă o nouă promisiune onorată față de clienții Emilia Cremeria, care pot acum degusta unul dintre cele 20 de sortimente de înghețată și în Promenada Mall. Vom continua să ne dezvoltăm, să investim constant în tehnologie și în ingrediente, pentru a arăta același respect față de consumator ca și până acum”, menționează Alexandru Sautner, proprietar Emilia Cremeria.
Emilia Cremeria este un business în continuă dezvoltare încă din 2015, de la prima sa inaugurare, ajungând în 2017 la o cifră de afaceri de 11 milioane de lei.
În prezent, Emilia Cremeria deține în total nouă locații în: Băneasa Shopping Center, Mega Mall, Afi Palace Cotroceni, Strada Franceză – Centrul Vechi, Park Lake, Promenada Mall – București. În restul tării, Emilia Cremeria este prezentă în Mamaia-Constanța, Timișoara și Cluj-Napoca.