Didactica Publishing House lansează 70 de noi titluri pentru copii

Portofoliul Didactica Publishing House s-a extins în primele luni ale anului cu peste 50 de titluri, care se adresează atât copiilor cât și părinților – cu cărți din categoria Parenting și Dezvoltare personală – dar și cadrelor didactice. Până la sfârșitul primăverii urmează să mai apară alte 20 de titluri noi, care includ povești, jocuri și materiale educative ce se adresează copiilor de toate vârstele.

„Până la finalul anului estimăm adăugarea în portofoliu a 200 de titluri, cu o investiție totală de 1 milion de euro. Ne axăm pe seriile dedicate lecturii, pe jocuri educaționale, pe cărți cu un format atipic și ilustrații spectaculoase. Știm că pentru a-i atrage pe copii spre lectură și învățare prin joc este nevoie să le oferim o experiență specială începând cu coperta cărții”, a explicat Florentina Ion, fondator și director general Didactica Publishing House.

Un sondaj al editurii arată că 66% dintre părinții chestionați au afirmat că printre activitățile făcute acasă cu copiii se numără cititul, iar 93% dintre ei achiziționează cărți, jocuri și materiale educaționale alternative pentru a-i ajuta pe copii să aprofundeze diferite noțiuni.

Editura dorește să se implice tot mai mult în promovarea autorilor români, iar investiția în acest program se ridică la peste 70.000 de euro.

„Pe lângă cei pe care îi avem deja în portofoliu și care au programate deja apariții editoriale noi și interesante, avem contracte cu alți 7 autori români debutanți. Aceștia vor trata în titlurile propuse emoții precum frica și depășirea acestuia, noțiuni de educație financiară, jocuri de chimie sau scriere creativă și alte subiecte interesante și inedite”, a precizat Florentina Ion.

Luna aprilie este dedicată Ioanei Chichet-Macoveiciuc, unul dintre cei mai cunoscuți și îndrăgiți autori de carte pentru copii, aflat în topul vânzărilor din primul trimestru al acestui an cu două titluri: „Ce, cum și de ce simt: Ema și Eric descoperă emoțiile” și „Te rog, mulțumesc, te iubesc!: Ema și Eric învață bunele manière”. Iar la începutul acestei luni a fost lansată „Vraja ecranelor: Ema și Eric regăsesc planul de joc”, care a fost vândută în primele 5 zile în 1.000 de exemplare. Până acum, aventurile celor două personaje au fost vândute în peste 150.000 de exemplare.

Și colecțiile dedicate metodologiei Montessori vor primi noi apariții în portofoliu, cărți dedicate părinților și cadrelor didactice care doresc să implementeze această metodă educațională. În aceeași idee, de a oferi resurse educaționale alternative. 

Cu o experiență de peste 17 ani pe piața educațională din România și un portofoliu de peste 2.000 de titluri, editura a livrat până acum peste 15 milioane de cărți, jocuri, reviste și resurse educative.

La finalul lunii octombrie 2020, în noul context educațional, Editura Didactica Publishing House a lansat o platformă digitală cu pachete de jocuri și activități, adaptate curriculei naționale. Într-o primă etapă, acestea cuprind materiale educaționale dedicate clasei pregătitoare și elevilor din clasele I – III, realizate în parteneriat cu Edustudio Helsinki.

Leave a Reply