Restaurantul virtual Yellow.Menu a lansat Lunch.Planner, pentru cei care vor să mănânce sănătos și proaspăt în fiecare zi. Prin acest program clienții pot alege ce, când și unde să mănânce prânzul, cu până la 10 zile în avans.
Pandemia a schimbat comportamentul de consum al multora dintre noi. Alegem mai des să facem cumpărături online, închegăm relații cu cei care ne aleg produsele din magazine, dorim să mâncăm în continuare masa ca la restaurant, dar în intimitatea casei sau la birou. Este unul dintre factorii care au contribuit la creșterea comenzilor pentru Yellow.Menu, restaurant virtual, care livrează în București și Cluj-Napoca. În topul preferințelor se află preparate sofisticate, care reflectă acest nou comportament și orientarea către un stil de viață echilibrat: fripturile de ton cu diverse sosuri, budinca cu chia și pieptul de curcan cu sos de lamâie, miere si sparanghel.
Venind zilnic cu o propunere nouă de meniu, în porții limitate și aducând mai aproape experiența unei ieșiri în oraș, restaurantul virtual Yellow.Menu oferă alternative pentru mesele clasice la restaurant.
Recent, Yellow.Menu a lansat Lunch.Planner, opțiunea de planificare a meniului pentru toată săptămâna, care vine ca răspuns la dorința clienților de a se bucura de preparate diverse, proaspete și sănătoase, gătite zilnic, dar și de un serviciu care să le simplifice alegerile printr-o planificare a meselor de prânz cu până la 10 zile în avans. Lunch.Planner este foarte apreciat și de familiile cu copii ai căror părinți au revenit la birou și vor să le asigure un meniu variat, sănătos și delicios în fiecare zi.
“Încă de la început Yellow Menu și-a propus să fie un restaurant unde accentul este pus pe ingrediente premium, proaspete, dar și pe rețete atipice, semnate de chefi cu experiență, astfel încât fiecare client să aibă parte de o experiență cât mai apropiată de cea de restaurant. Preparatele zilnice, limitate ca porții, au o abordare fusion, sofisticată, orientată către echilibru nutritiv și un gust remarcabil. Selecția include variante vegetariene, de post sau vegane, precum și meniuri pentru copii”, a precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.
În perioada verii s-a remarcat o deschidere accentuată către preparatele ușoare, creșteri notabile fiind în special pentru preparate cu aport caloric redus, vegetariene și pe bază de pește. Astfel, cele mai comandate au fost piept de curcan, somon cu legume la gratar, summer wrap cu legume, burger vegan, salata cu halloumi și cartofi copți. Preferința s-a menținut și la capitolul deserturi, salata de fructe fiind alegerea cea mai populară.
Experiența ca la restaurant a dus și către extinderea spre noi segmente de produs, ca urmare a solicitărilor din partea clienților. Astfel, Yellow.Menu a lansat o serie de virtual brands, branduri dezvoltate pentru a deservi livrările prin platforme. Yellow.Lebanese, linie permanentă de preparate cu specific libanez este primul virtual brand al Yellow.Menu disponibil în platformele de comandă mâncare, următorul fiind Yellow Brunch – un serviciu nou, lansat recent – careinclude livrarea unui meniu de brunch, sâmbăta, fiind conceput pentru cei care își doresc să ia masa în familia extinsă sau cu prietenii.
Meniul dedicat copiilor, Yellow.Kids reprezintă o variantă ideală pentru familiile care pun accent pe alimentația echilibrată din punct de vedere nutrițional a celor mici, oferind preparate sănătoase ce au la bază filozofia never fried.
Preparatele din meniu, realizate de chefi cu experiență, sunt proaspete, tocmai de aceea numărul acestora este limitat. Ingredientele folosite sunt premium, iar rețetele acoperă o arie largă de bucătării internaționale, astfel încât experiența culinară a fiecărui client să fie cât mai apropiată de cea de la un restaurant clasic.
Yellow Menu își asumă o aprovizionare responsabilă, pe cât posibil locală, iar livrarea este asigurată în ambalaje rezistente, reutilizabile, reciclabile și care păstrează mâncarea în cele mai bune condiții.