Ce merită bucureștenii? Un nou serviciu de ridesharing, numit BLUE

Blue își începe călătoria în industria de ridesharing printr-o campanie de lansare semnată de WAVE. Blue, parte a grupului Autonom,  beneficiază de o platformă de comunicare integrată ce cuprinde un mix dinamic de tactici și canale: OOH și indoor, radio, PR și evenimente, video, digital și social media reunite sub sloganul “Călătorii, nu curse”.


Blue a intrat pe piață poziționându-se ca un challenger într-o industrie competitivă: singura companie de ridesharing 100% românească, orientată spre utilizatorii locali, cărora le oferă servicii sustenabile, accesibile și de calitate. Rolul WAVE a fost să capteze și să păstreze atenția publicului, să genereze awareness și share of voice, exprimând, în același timp, într-un mod captivant, ADN-ul brandului.

“Încă de când am primit brieful de pitch, am știut că acest proiect necesită un mix de capabilități și expertize, care să se completeze într-un concept creativ inovator, extrem de bine etapizat. Am lucrat, în primul rând, pe o bază strategică foarte solidă, care ne-a permis să construim o campanie integrată, în linie cu valorile și planurile brandului, nevoile consumatorilor și tendințele industriei. Mai departe, am creionat mesajele potrivite pentru fiecare mediu, astfel încât să ducem comunicarea într-o zonă mult mai orientată spre utilizatorii serviciului, făcându-i, astfel, să se simtă recunoscuți și apreciați. Blue este un brand creat pentru nevoile fiecărui oraș în care va activa, iar promisiunea sa este cea de a se adapta constant infrastructurii și publicului său, pentru a oferi experiențe remarcabile”, a declarat Manuela Silică, Business Development Director WAVE.


Campania de lansare Blue a pornit cu o etapă de teasing, care a adresat o întrebare deschisă publicului: “Ce merită bucureștenii?”. Aceasta a permis brandului să genereze conversații online și offline, să trezească sentimente de curiozitate și să lase loc de interpretare. Întrebarea a fost lansată printr-o serie de materiale de comunicare, afișate la metrou și în mediul online, iar răspunsurile au fost centralizate într-un landing page, dedicat brandului.

Revealul a venit prin centralizarea acestor răspunsuri într-un video, care a definit teritoriul de brand al Blue și angajamentul său pentru publicul și utilizatorii săi.

Ulterior, campania a continuat cu implementarea strategiei de comunicare integrată, menită să maximizeze impactul lansării și să amplifice mesajele-cheie, pe o perioadă mai mare, folosind o serie de canale – OOH și indoor, radio, evenimente, presă, digital și social media.

 

 

Leave a Reply