Grupul City Grill mizează pe fidelizare digitală și lansează o versiune nouă a aplicației Out4Food, platforma de loializare prin care trece peste un sfert din cifra de afaceri a grupului. În prezent, 26% dintre comenzile realizate în restaurantele grupului sunt plasate prin intermediul aplicației, iar aceasta generează 28% din cifra de afaceri totală.
Grupul City Grill, cel mai mare grup autohton din piațaospitalității lansează o nouă versiune a aplicației Out4Food și investește anul acesta în rafinarea experienței digitale a clienților care frecventează cele peste 30 de restaurante ale din portofoliu. Strategia de investiții a Grupului City Grill vizează consolidarea poziției de lider în HoReCa prinextinderea rețelei, dar mai ales prin oferirea unei experiențecomplexe, atât din perspectivă culinară, cât și în locație saudigital, cu accent pe loializare și personalizare.
Lansată ca un sistem de recompensare a clienților, Out4Food a ajuns la un nivel de maturitate care îi permite nu doar să susținăloializarea clienților, ci și să contribuie direct la creșterea valoriimedii a bonului. Persoanele care fac parte din comunitateaOut4Food cheltuiesc, în medie, cu 20% mai mult decât ceilalți clienți ai restaurantelor din Grup, o diferență susținută de mixul de beneficii și interacțiuni personalizate.
Cu 380.000 de utilizatori și o frecvență medie de aproape 3 comenzi lunar, aplicația Out4Food este principalul instrument de loializare și engagement în rețeaua City Grill. S-a înregistrat o creștere de 20% la valoarea medie a bonului pentru clienții Out4Food. Funcționalitățile cele mai utilizate: scanare notă, noutăți, comenzi și vouchere.
„Out4Food este o extensie digitală a relației noastre cu clientul. Este un canal prin care menținem un dialog constant, personalizat și cu beneficii tangibile. Ne oferă o imagine clarăasupra comportamentului de consum, ne ajută să identificămpreferințele clienților și să le oferim mai exact ceea ce caută – fie că vorbim de recompense, oferte sau recomandări. Practic, este un ecosistem care conectează loialitatea cu relevanța și ne permite să creștem nu doar frecvența, ci și calitatea interacțiunilor cu publicul nostru.”, precizează Ramona Popescu, Head of Marketing, City Grill Group.
City Grill are în plan, până la finalul anului, lansarea unei secțiuni dedicate experiențelor speciale – beneficii care vorputea fi achiziționate exclusiv cu puncte. În paralel, echipa lucrează la un nou mecanism de segmentare care săpersonalizeze experiența în aplicație în funcție de istoricul de activitate al fiecărui utilizator.
„Ne dorim ca interacțiunea cu Out4Food să reflecte din ce în cemai bine comportamentul clientului, nu doar din perspectivaculinară, ci la nivel de lifestyle. Lucrăm la un sistem de scoring care să țină cont de nivelul de implicare în aplicație: cât de des comanzi, ce tipuri de restaurante preferi, cât de des accesezi beneficiile sau voucherele personalizate. Pe baza acestui scor, utilizatorii vor primi beneficii suplimentare, relevante pentruprofilul lor, iar întreaga experiență va fi personalizată în direcțiinoi – de la recomandări de locații, la comunicări targetate și oferte dedicate. Practic, cu cât ești mai prezent în aplicație, cu atât interacțiunea devine mai valoroasă pentru client”, adaugă Ramona Popescu.
Grupul City Grill este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, Grupul City Grill operează în prezent restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill, City Grill Family și City Grill Delivery, precum și La Boheme, primul hotel din portofoliu, darși proiectele mai recente Aubergine, Marty Restaurants și complexul de evenimente Zooma din Corbeanca.
În toate restaurantele din Grupul City Grill, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 de clienți, se reciclează uleiul, sticla, cartonul și plasticul și se reduce risipa alimentară prin campanii active.