BUZZStore, prima și cea mai mare agenție de user generated content, nano și microinfluencer marketing din România, a stabilit o relație de parteneriat direct cu gigantul L’Oréal devenind furnizor în urma unui ampluproces de selecție din cadrul pitch-ului organizat de L’Oréal România în 2025 pentru derularea campaniilor de Word of Mouth, Reviews și BUZZ Marketing pentru brandurile din portofoliul companiei.
Parteneriatul consolidează o colaborare de peste șapte ani între BUZZStore și L’Oréal România, timp în care agenția a derulat în direct, la solicitarea agențiilor de media și PR partenere companiei, numeroase proiecte pentru branduri precum CeraVe, La Roche-Posay, Vichy, Garnier, L’Oréal Paris, Mixa, Armani Beauty, YvesSaintLaurent, Prada, contribuind la creșterea notorietății și a încrederii în produsele companiei în rândul consumatorilor români, prin activări la care au participat peste 1500 de BUZZeri (consumatori obișnuiti, nano și microinfluenceri).

În cadrul colaborarii directe, BUZZStore va dezvolta și implementa o serie de programe integrate de marketing bazat pe conținut autentic generat de consumatori, care includ:
„Această reușită reprezintă nu doar o confirmare a performanțeiși profesionalismului echipei noastre, ci și o recunoaștere a uneirelații de încredere și colaborare începută în 2018. Suntemonorați că L’Oréal România a ales BUZZStore ca partenerstrategic pentru dezvoltarea campaniilor bazate pe autenticitate, experiență reală și recomandări oneste – valori care definesccomunitatea noastră și ne diferențiază pe piață.”- a declarat Adelina Păsat, Co-fondator și Managing Partner BUZZStore.
„Suntem încântați să oficializăm acest parteneriat strategic cu BUZZStore. Acesta reprezintă un moment cheie care va aduce o evoluție semnificativă în strategia noastră de advocacy. Alături de echipa BUZZStore, ne propunem să construim relații autentice și durabile cu creatorii de conținut, având ca prioritate înțelegerea și satisfacerea nevoilor comunităților. Considerăm că această colaborare este esențială pentru a consolida proximitatea brandurilor și pentru a modela viitorul comunicării pe rețelele sociale, unde transparența, conexiunea autentică și impactul măsurabil vor rămâne pilonii centrali ai tuturor acțiunilor noastre.” a transmis Elis Isa, Chief Digital Marketing Officer L’Oréal România. Prin această colaborare extinsă, BUZZStore își consolidează poziția de lider pe piața de User Generated Content și Microinfluencer Marketing din România, continuând să conecteze brandurile cu consumatorii prin experiențe autentice și conținut relevant.

Fondată în 2013, BUZZStore este prima și cea mai mare agențiede nano și microinfluencer marketing din România, cu o comunitate de peste 60.000 de BUZZeri activi în România și Bulgaria. Agenția dezvoltă campanii integrate de WOM si BUZZ marketing bazate pe conținut autentic, testare reală și recomandări de încredere, pentru branduri locale și internaționale din multiple industrii: beauty, FMCG, pharma, tech, Banking, DIY, etc. Mai multe info se pot obține la contact@buzzstore.ro.

L’Oréal România, parte din L’Oréal Groupe, are o istorie de 27 de ani pe piața locală. Cu un portofoliu unic de peste 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este liderul pieței locale de cosmetice și oferă produse de îngrijire a pielii și a tenului, produse de îngrijire și de colorare a părului și produse de machiaj. L’Oréal România esteformat din 4 divizii – Divizia de Produse de larg consum, Divizia de lux, Divizia de dermato-cosmetice și Divizia de produse profesionale și este prezentă în toate canalele de distribuție – mass market, farmacii și drogherii, saloane și branded retail. În plus, Grupul este pionier pe segmentul de beauty tech, transformând industria de beauty globală prininovațiile sale.