Glovo îți aduce bunătăți de la ParkLake cu 20% discount

Începând cu data de 26 iunie, ParkLake Shopping Center a lansat în colaborare cu Glovo România o campanie care vine în sprijinul tuturor celor care doresc să aibă acces la preparatele culinare preferate din restaurantele favorite. Astfel, persoanele care vor comanda online de la restaurantele din centrul comercial în perioada 26 iunie – 10 iulie 2020 vor beneficia de o reducere de 20% direct în aplicația Glovo, zilnic, în intervalul orar 15:00-17:00.

Considerați, probabil, că tot ce ar fi putut fi îmbunătățit pentru ca interacțiunea umană să fie cât mai redusă, a fost deja pus în aplicare pe perioada izolării. Am constatat că mă înșel, pentru că  
obiectivul principal al tuturor acțiunilor întreprinse de către ParkLake Shopping Center este în siguranță #nudoaracasă.

Acest concept se materializează în realitate prin multitudinea de programe pregătite de către ParkLake Shopping Center pentru a se adapta la contextul actual – în continuare foarte multe persoane lucrează de acasă, sunt preocupate de siguranța familiei, a căminului și de aceea toate inițiativele din următoarea perioadă vor fi direcționate spre a asigura adaptarea cât mai ușoară la constrângerile actuale.
Campania realizată împreună cu Glovo România este parte din programele dezvoltate de către centrul comercial în această perioadă, pentru a fi mai aproape de comunitatea din care cu toții facem parte.

De unde puteți comanda 
Cartofisserie, Crêpes Du Monde, McDonald’s, Mesopotamia, Oro Toro By Osho, Pep & Pepper, Pizza Bonita, Pizza Hut, Chopstix, Rigatoni Pasta Bar, Soup Up, Taco Bell, Taksim, Uncle John, s-au alăturat campaniei, dorind să ofere, prin Glovo România, preparatele favorite tuturor celor interesați. Comenzile se plasează on-line și vor fi livrate în siguranță direct acasă.


Pentru cei care aleg să viziteze  mall-ul și să consume în regim take away, ParkLake a luat toate măsurile necesare pentru ca aceștia să se bucure în siguranță de preparatele culinare alese și de reluarea vizitelor în centrul comercial. Au fost implementate o serie de măsuri care, împreună cu celelalte programe și inițiative, sunt menite să ofere cadrul necesar pentru ca vizitatorii, comunitatea să se bucure în siguranță de vizita lor.
Parte din programele menționate este și soluția “Shopping Centre Traffic Control”. Un serviciu dezvoltat de către ParkLake pentru a informa vizitatorii potențiali despre traficul din cadrul centrului comercial. Soluția este foarte simplă și ușor de utilizat. Există o conexiune în timp real între sistemul de măsurare a traficului si website-ul ParkLake Shopping Center care oferă informații privind numărul existent al vizitatorilor încadrate în trei categorii – verde – trafic scazut/ galben – trafic moderat/ roșu – vă rugăm reveniți mai târziu. Accesând această soluție vizitatorii pot alege informat momentul la care doresc să își planifice vizita în centrul comercial.
Printre principalele măsuri implementate se mai numără și:
– Instalarea sistemelor de măsurare a temperaturii la toate intrările în centrul comercial.
– Instalarea sistemelor de dezinfectare automată cu raze UV a balustradelor montate pe scările rulante.
– Instalarea dispenserelor cu gel dezinfectant în toate zonele comune principale, precum intrări în mall, toalete, zona de restaurante, coridoarele centrului comercial și încăperi destinate Mamei și Copilului.
– Implementarea unui nou sistem de semnalistică menit să informeze vizitatorii cu privire la măsurile de protecție și conduita recomandate a fi respectate în interiorul centrului comercial.
– Stabilirea noului flux de circulație destinat vizitatorilor pentru o mobilitate sigură în interiorul centrului comercial și pentru menținerea distanței recomandate de autorități
– Anunțarea frecventă a măsurilor de protecție prin sistemul de sunet intern al centrului comercial, pentru a asigura înțelegerea și implementarea informațiilor de către toți vizitatorii.
– Suplimentarea echipamentelor de curățare și întreținere pentru a asigura curățarea, dezinfectarea și ventilația corectă a tuturor zonelor.
– Suplimentarea protocoalelor de curățare a sistemelor de ventilație și a echipamentelor de climatizare din centrul comercial.
– Echiparea tuturor furnizorilor centrului comercial cu materialele necesare protecției individuale, precum mănuși și mască.
– Pregătirea constantă a personalului de securitate și informații al centrului comercial pentru a garanta bunăstarea tuturor vizitatorilor și pentru a oferi îndrumări celor care au nevoie de acestea.

Detalii despre campaniile ParkLake pot fi găsite pe www.parklake.ro și pe pagina de Facebook ParkLake Shopping Center.


Pentru cei care nu știu, Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice, să trimită sau să primească orice pachet, din și în orașul în care se află. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 29 de orașe din România, respectiv București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Brăila, Galați, Oradea, Pitești, Buzău, Slatina, Târgu Mureș, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focșani, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgoviște și Botoșani.
Glovo operează în marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Varșovia, Kiev, Nairobi, dar și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.
Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice în și din orașul lor. În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16.3 milioane de produse de la cei 1500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descărcată de 1.7 milioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze.
Toți curierii Glovo respectă cu strictețe măsurile de siguranță, pentru sănătatea clienților lor.

Leave a Reply