Turismul mizează pe offline

După o perioadă în care trendul a fost să folosească instrumentele de promovare online, agențiile de turism au redevenit active în mediul offline și găsesc metode, unele chiar interesante, de a-și reactiva clienții prin atragerea către evenimente care stimulează dorința de a călători.

Fie că aniversează împlinirea unui interval de timp semnificativ de când activează pe piață, cum este cazul J’info Tours, sau creează o poveste în jurul călătoriei, asociind designeri și alți furnizori de servicii complementare, cum a procedat de curând Zahir Travel, scopul este același și este deseori atins.

O astfel de abordare este de apreciat, iar petrecerea ocazionată de împlinirea a 23 de ani de activitate a J’info Tours, a reunit cu succes clienți fideli și colaboratori care au fost antrenați într-o suită de activități extrem de potrivite targetului: o plimbare cu ghid, o alta cu vaporașul până la una dintre locațiile grupului, apoi o petrecere cu tente exotice și entertaineri pe măsură, unii proveniți tocmai din Congo.

Într-o dimineață de sâmbătă, în ambianța Aristocats, potențată de prezența unor doamne stilate, sfaturile legate de călătorii, furnizate de către Mădălina Drăgoi au constituit o delectare și au generat o apropiere binemeritată față de serviciile agenției Zahir Travel.

Pentru că bunele exemple de comunicare, finalizate cu succes, merită să fie menționate, promovate și uneori urmate, așteptăm reacții și emuli.

4 comments

  1. Olaf says:

    Focsani, asta vara.Trebuia sa stau o saptamana acolo. Nu la Fashion Hotel Sorste, cine v-a spus asta?! Era o nunta si eu aveam camera deasupra bucatariei. Petrecerea era intr-un alt corp al hotelului, dar de la 11 la 3 am numarat toate farfuriile plate, pe cele adanci, tacamuri si pahare. De 2 ori. Nemaisuportand, cobor la receptie sa-mi schimbe cmera, caci de spalat vasele mai in liniste, nu cred ca se punea problema. Guess what? Era ocupat 100%. Fumez o tigara cu un invitat si apoi merg in camera, si in cele din urma adorm. A doua zi dimineata, o rog pe tipa de la receptie sa-mi schimbe camera, in cazul in care mai e vre-o petrecere acolo si in acea seara. Ma asigura ca nu va mai fi. Pe la 2-3, timp in care eu eram in oras cu treaba, incepe o ploaie de n-a vazut Dorohoiul de la inundatii si a tinut-o asa vre-o jumatate de ora.Cand sa intru pe strada care duce la hotel, un copac rupt de vant imi tinea calea, sau ma astepta cu crengile deschise. WTF1?! Cobor in ploaia torentiala, trag de copacul ala, nimic. Se da jos din masina si tipa care ma insotea, tragem amandoi de copac, nimic. In timpul asta, vre-o 3 Tuti (pluralul de la Adrian Tutu) coboara de la o sala de biliard fix langa noi si se uita, razand, si apoi pleaca.Intr-un final reusesc sa fac loc sa poata trece masina, ajung la hotel. Cand ajung in dreptul receptiei, tipa de acolo imi spune ca s-a produs un mic accident in camera dumneavoastra si trebuie sa va mutam . WTF 2?!Cand intru in camera, fix in mijloc trona o galeata pe jumatate plina cu apa, timp in care, din tavan inca mai picura. WTF 3?! Eram la etajul 1 din 3. Off-topic: Hotelul e chiar misto, personalul, in foarte mare parte, dragut, amabil si foarte prompt. Asta ca sa nu spun numai de rau.

  2. Alia Accommodation Bucharest says:

    Offline este metoda clasica care coexista cu metoda online. Sa nu uitam ca mai nou, toata lumea dispune de un smart phone si poate face rezervari online. Totusi, putini se mai documenteaza intr-o agentie de turism cand exista pe internet forumuri, bloguri si o tona de informatii despre orice lucru legat de turism.

Leave a Reply