Dacă ar fi să judecăm după conținutul reclamelor pentru bere (excepție cred că fac cele pentru Heineken), producătorii acestei băuturi, mai ales cei din România, targetează exclusiv consumatorul mascul(in).
Iar unele dintre ele, pe cel nu tocmai inteligent, mai spun unele voci, dând drept exemplu spotul cu 3.
Conform unui studiu recent, publicat de Centrul de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție, femeile ar trebui să bea bere, consumul moderat putând ameliora simptomele asociate perioadei post-menopauză. “Rezultatele făcute publice azi nu reprezintă o premieră doar pentru țara noastră, ci se adaugă cu succes studiilor realizate în domeniu, la nivel internațional“, a declarat Dr. Corina Zugravu, Președintele Centrului.
Rezultatele studiului au reconfirmat concluzii anterioare ale altor studii, arătând că un consum moderat de bere, zilnic, nu influențează indicele de masă corporală. Valoarea IMC nu s‐a modificat semnificativ statistic la evaluarea finală, comparativ cu evaluarea inițială. Este important de menţionat că efectele benefice se pot face simțite doar în cazul adulților sănătoși, care consumă bere moderat și responsabil.
Altfel spus, e timpul să punem capăt discriminării: consumul moderat de bere poate fi benefic sănătății femeilor.
Credit foto: Știrile ProTv