Atmosfera și savoarea Meron, în Piața Victoriei din București

Marți seara, pe o ploaie torențială, care i-a determinat pe citadini să se strecoare rapid în case, Meron, cea mai nouă cafenea din inima Bucureștiului, a fost animată ca o plajă însorită, în mijlocul verii. Designul modern, care integrează perfect natura în  cadrele de beton și aluminiu, culoarea galben a brandului Meron, exploatată inteligent și muzica mixată inspirat de DJ Ramon au creat atmosfera perfectă pentru savurarea deliciilor pe bază de cafea.

Meron a apărut în București, la mai puțin de un an de la deschiderea primelor cafenele în Cluj-Napoca.  Fondat prin asocierea mai multor investitori clujeni, brandul a pornit de la ideea creării unui concept care să poată fi reprezentativ pentru spațiul cafelei din România și transformat ulterior într-un lanț național.

image
“Am ales București pentru că spiritul orașului se identifică cu valorile pe care le promovăm, e un public cosmopolit, caracterizat prin dorință de inovație și avânt antreprenorial. Extinderea spre București s-a făcut și pentru mediul de business competitiv, care ne permite să obținem validare pentru proiectul pe care l-am început”, declară Bogdan Ciocian, unul dintre investitori și manager al afacerii.

imageÎn cele două cafenele deschise până în prezent, brandul s-a evidențiat prin prepararea cafelei la standarde internaționale, contribuind la formarea unui public pentru care primează nevoia de calitate. Designul modern al cafenelelor vizează încadrarea într-un peisaj urban care catalizează diferite tipologii umane și sociale, pe care Meron își propune să le aducă în același loc – „coffee as you are”.

imageDespre principiile cafenelelor Meron, în decameronul prezentat pe site, dintre care cel de mai jos este incitant, astfel încât mi-am rezervat un loc.
“Look through the eyes of the other – at least once a month, we become our own customers and we put the Meron experience through a test, seeing ourselves what it can be improved..”

 

Leave a Reply