Lanțul de restaurante La Mama a sărbătorit fastuos cei 18 ani neîntrerupți de “prestație” în domeniul gastronomiei și ospitalității. Sărbătoarea a reunit sute de invitați, într-o atmosferă urbană, cu accente tradiționale prin detalii de costum și decor, dar și elitiste, prin acompaniament muzical și meniu.
Oameni de cultură sau din presă, parteneri, obișnuiți ai locului, prieteni sau colaboratori au umplut saloanele decorate festiv ale restaurantului La Mama Ateneu, luni, 27 februarie.
Cum se obișnuiește la majorat, toți cei apropiați s-au reunit în jurul sărbătoritului, pentru a-i marca trecerea la maturitate.
Despre cei 18 ani parcurși, Cătălin Mahu, proprietarul lanțului de restaurante, a rezumat:“Am inaugurat zece restaurante și trei cafenele. Am oferit locuri de muncă pentru mii de oameni și am ospătat milioane de clienţi înfometaţi și însetaţi. Sunt 18 ani în care noi am rămas pe o piaţă în care restaurantele apar și dispar peste noapte și, mai mult, ne-am reinventat permanent”.
Codul vestimentar îndrăzneț a permis invitaților să combine ținute prețioase, din lada de zestre a bunicii, cu piese contemporane, astfel încât au strălucit mii de paiete cusute cu arnici, uneori estompate de albastrul denimului, dar toate în compania macilor roșii deja consacrați, ai colecției Zestrea by Liliana Țuroiu.
Zumzetul vesel al conversațiilor a fost acoperit cu măiestrie de Viorica Pintilie Band.
Cătălin Mahu a socializat cu oaspeții, la fel de exuberant cum a trecut prin inerentele dificultăți din cei 18 ani de conducere a restaurantelor sale: cu atenție, umor fin, grijă pentru detalii și determinare. Echipa pe care și-a construit-o și pe care se bazează i-a fost alături, în ipostaza sa obișnuită – de furnizor de servicii de calitate, în sensibilul domeniu al gastronomiei.
Partenerii evenimentului au fost: Tuborg, PepsiCo, Crama Histria, Zestrea by Liliana Țuroiu, Editura RAO, RADIC Star, Macromex, Conti Grup, Marathon Distribution, Vinuri de Măcin, ALBALACT Horeca Top.
Ce urmează? Încă 18 ani!