Fuzetea a ajuns și în România

Pentru cei care sunt în căutare de momente de relaxare, Coca-Cola a lansat și pe piața din România, simultan cu alte 36 de țări, Fuzetea, un ceai ready-to-drink în cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits, Black Icetea Mango Pineapple.

Cu un succes important la nivel global, Fuzetea aduce o fuziune neașteptată între extractul de ceai, suc de fructe și plante aromatice care, împreună, creează o experiență unică și complexă, perfectă pentru momentele de liniște și de relaxare. Băuturile Fuzetea au un conținut scăzut de calorii, de 19, respectiv 20 de calorii pe 100 ml, în funcție de aromă, fiind îndulcite cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric din stevia, de origine naturală.

This slideshow requires JavaScript.


Lansarea pe piața europeană a Fuzetea, un brand apreciat deja în peste 52 de țări la nivel global, a însemnat și adaptarea la gusturile și preferințele de consum locale. Astfel, consumatorii români se pot bucura de un moment special de relaxare, alături de cele cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits, Black Icetea Mango Pineapple.
„Una dintre marile provocări pentru brandurile și companiile de astăzi este să rămână relevante și să se adapteze la preferințele, nevoile și stilurile de viață din ce în ce mai diverse ale consumatorilor. Lansarea Fuzetea pe piața din România este o oportunitate de a le oferi clienților noștri produse și gusturi noi, în cât mai multe ocazii de consum și un pas hotărât în călătoria noastră spre a deveni <<o companie pentru toți>>. Categoria de ceai ready-to-drink este un segment important, cu o creștere fulminantă în ultimii ani, sincronizându-se perfect cu dorința noastră de a le oferi consumatorilor băuturi care să devină parte din viața lor”, spune Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România.

Leave a Reply