Ce facem la #webstock19 ?

Ca în fiecare an, Webstock reunește comunitatea pasionată de social media, propunând la fiecare ediție teme ce preocupă întreaga industrie. Ediția din acest an se va desfășura pe 4 octombrie, la  Hotel Marriot și va putea fi urmărit online, începând cu ora 9.

Anul acesta organizatorii propun un concept cel puțin la fel de captivant – 2 sesiuni ce vor reuni pe scenă oameni de referință, care au educat comunități și care au o voce relevantă atât în social media, cât și în offline. Acestea vor fi urmate de sesiuni specializate, ce se vor desfășura în paralel, pe 3 scene tematice și care vor fi un adevărat maraton de noutăți și inovație în online. Participanții vor dezbate cele mai noi tendințe în Content Marketing, Visual Marketing, Influencer Marketing, vor afla noutăți despre platformele sociale ale momentului – Instagram, YouTube, Facebook, TikTok – și vor descoperi campanii creative, bune practici și studii de caz relevante.

Printre speakerii de anul acesta se numără: Therese Hydén (Ambasadorul Regatului Suediei în România), Pavel Bartos (Actor), Răzvan Exarhu (Journalist), Selly (Vlogger), Mircea Popa (Vlogger), Marius Coman (Vodafone), Bogdan Naumovici (23 Communications), Vladimir Kalinov (Raiffeisen Bank), Valentin Pintilescu (Loolookids & Tralala), Raul Gheba (Writer & Comedian), Nansi Lungu (Bitdefender), Rareș Năstase (Senior Correspondent, Pro TV), Livia Fericean (Samsung) etc. Lista completă a vorbitorilor este disponibilă pe www.webstock.ro.

Webstock este un eveniment organizat de Evensys și Vodafone, în parteneriat cu Bitdefender, Samsung, HP România, ABSOLUT, Siviero Măria, Raiffeisen Bank, McDonald’s, Coca-Cola România, Cora, Carlsberg, Skoda și Gillette.

Evenimentul poate fi urmărit online pe 4 octombrie, pe www.webstock.ro, începând cu ora 09.00.

Credit foto: webstock.ro

Leave a Reply