Despre campaniile cu influenceri și vedete la SocialPedia 13

Cea de a 13-a ediție a SocialPedia, proiect educativ pentru pasionații de digital, se va desfășura marți, 8 octombrie, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Cele două organizatoare ale evenimentului, Sabina Cornovac și Iulia Stănescu, consideră că „Influencer Marketing este despre relevanță, autenticitate și comunitate. La evenimentul nostru vom afla și cum să identificăm pe cei care au aceste atuuri, cum să îi alegem și cum să facem, în general, campanii cu ei. Și nu orice fel de campanii, ci unele care să răspundă obiectivelor și strategiilor de marketing”.
Cei patru invitați ai acestei ediții a SocialPedia vor încerca să răspundă la întrebări precum, cum și cine alege influencerii dintr-o campanie?; care sunt obiectivele unei astfel de campanii?; ce conține un brief și un raport de final de campanie pe baza lui?; pro și contra, ce să faci și ce să nu faci într-o astfel de campanie?


În prima parte a evenimentului se va discuta aplicat cu Adrian Săveanu despre proiectul George by BCR și campania de vară care tocmai s-a încheiat, cu accent pe influencerii și vedetele care au fost implicate (precum Cabral și Andreea Esca).
În partea a doua a evenimentului, Adrian POV, Graure și Andreea Balaban vor dezbate aspectele campaniilor de influencer marketing în care au fost implicați până acum. În acest fel, participanții vor primi și mai multă informație aplicată.
Răspunsurile vor veni din partea:
Graure este unul dintre cei mai creativi și cunoscuți artiști ai momentului. Picturile și desenele sale pe sneakerși au cucerit întreg mediul online. Pasiunea sa a fost transformată într-un mix cu artă fotografică, ceea ce i-a permis construirea unui business de succes și conturarea unei prezențe unice în online.
Andreea Balaban este creator de conținut, vlogger și blogger de beauty & lifestyle. Andreea a primit numeroase premii naționale la conferințele din domeniu și #teambalaban numără în prezent peste 300.000 de membri.
Adrian POV este unul dintre cei mai cunoscuți vloggeri tătici din România, cu o comunitate formată din peste 600.000 de fani. Originar din Constanța, Adrian postează zilnic clipuri despre și cu viața lui alături de Ella și Eva. Obiectivul lui? Să arate lumii viața unei familii moderne din țara noastră și să inspire.
Adrian Saveanu este Brand Manager George și parte din echipa BCR încă din august 2014. Este adeptul învățării zilnice și crede că marketingul la un nivel înalt nu se poate învăța în școală. Va povesti despre campania de onboarding în George din vara care tocmai s-a încheiat.
SocialPedia este un proiect educativ pentru pasionații de digital, dezvoltat de Sabina Cornovac și Iulia Stănescu. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului.
Atenție! Acest eveniment nu este unul tehnic, nu este un workshop de social media, nu este un curs.
Înscrierile sunt gratuite și se fac aici

Leave a Reply