Magazinul Peek & Cloppenburg din Băneasa are un nou design

Zilele trecute, magazinul Peek & Cloppenburg din Băneasa a fost redeschis, noul design fiind menit să ofere clienților o experiență completă de modă, în care aceștia, la fiecare pas, să primească garanția semnăturii vestimentare a unei mărci de top.

Știți locurile acelea unde indiferent de momentul în care intri, te simți confortabil, ca acasă?  Cam așa sunt magazinele Peek &Cloppenburg pentru mine. Chiar dacă intru pentru o mică achiziție, sau doar pentru inspirație, mă surprind scotocind printre rafturi și rastele și aproape întotdeauna sfârșesc prin a cumpăra ceva.

Tocmai din acest motiv redeschiderea magazinului din Băneasa a fost o bucurie, mai ales că magazinul menține aceleași standarde. De la covorul roșu și aranjamentele florale spectaculoase de la intrare până la candy bar-ul și make-up cornerul din interior, completate de cadourile surpriză, voucherele de discount, clienții  au avut în ultimele zile experiențe menite să sublinieze stilul sofisticat al Peek & Cloppenburg.

Peste 200 de mărci internaționale de top, cât și proprii precum Jake`s creează harta de shopping în noul magazin Peek & Cloppenburg. De la mărcile exclusive, la demonstrațiile stilistice ale caselor Guess, Scotch & Soda, Ted Baker, Tommy Hilfiger, Under Armour, la stilul iconic al caselor Armani, Coccinelle, DKNY, Lacoste, Love Moschino, până la noile definiții estetice pentru echipamentul sportiv oferite de Adidas, FILA, Nike, Reebok, fiecare vizitator, indiferent de preferințele vestimentare, primește acces la noile colecții.

Noile tendințe ale sezonului primesc o reprezentare completă pe cele două etaje ale magazinului de 3.805m², unde fiecare vizitator are acces la cele mai râvnite elemente vestimentare ale brandurilor care trasează direcțiile tendințelor în fiecare sezon.

“Piața din România are un potențial semnificativ în planurile noastre de dezvoltare și tocmai de aceea intensificarea acțiunilor locale a devenit o prioritate. Suntem încântați de parcursul companiei de la intrarea noastră pe piața din România și am așteptat cu interes redeschiderea magazinul nostru în Băneasa Shopping City. Suntem nerăbdători să le prezentăm clienților noștri noua imagine a magazinului, mai ales că această nouă investiție în magazinul din Băneasa a venit absolut firesc.”, menționează Paul Pörtner, Director Retail Management at Peek & Cloppenburg.

Tendințele sezonului toamnă-iarnă ’19-’20 marchează o reîntoarcere a stilului retro într-o reinterpretare contemporană.

Ca un transfer în anii ‘70, ajungi într-un spațiu-timp dominat de pulovere simple, combinate cu fuste ample, de sacouri de catifea sau de raiat, pantaloni culotttes sau evazați și trenciuri.

Volumele, reprezentative pentru anii ‘80, sunt o altă direcție stilistică care marchează traseul tendințelor-cheie ale sezonului și care au primit o interpretare high-end prin obiectele vestimentare propuse de marile case de modă prezente la Peek & Cloppenburg.

Și dacă influențele clare ale perioadelor marcante în modă și-au făcut observată prezența de pe catwalk-uri în magazin, la nivel de cromatică se evidențiază culorile tomnatice în interpretări calde (tonuri de maro, verde și galben muștar) și motivele ecosez, prezente în toate colecțiile.

Peek & Cloppenburg, retailerul independent din industria modei, este o companie de familie, lider de piață pe segmentul vestimentar superior cu 16.000 de asociați și cu peste 140 de magazine în 15 țări din Europa.
Peek & Cloppenburg oferă o gamă variată de produse pentru toate stilurile și preferințele, de la brand-uri internaționale până la mărcile proprii. Diversitatea colecțiilor acoperă orice nevoie vestimentară – de la stilul casual până la outfit-uri business, sau ținute de seară. Peek & Cloppenburg își selectează cu atenție produsele pentru a crea noi tendințe și pentru a le oferi clienților săi permanente surse de inspirație. Mai multe informații sunt disponibile pe https://www.peek-cloppenburg.com/ro.

Leave a Reply