Prânzul la Solt Dining, o alegere la modă printre corporatiști

Solt Dining din Hotelul Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca a devenit rapid locul preferat al  corporatiștilor din zonă, pentru prânzul de afaceri. Prețul rezonabil, meniul concentrat pe o abordare contemporană a unor preparate tradiționale, cu ingrediente locale, proaspete și servirea promptă sunt argumentele mereu valabile.

 

Restaurantul Solt Dining de la parterul celui mai nou hotel din zona de business a Capitalei – Courtyard Bucharest Floreasca – a devenit, în trei luni de la deschidere, o alegere firească pentru cei care lucrează aici. Clienții sunt cel mai adesea angajați în corporațiile din zonă, dar și antreprenori, freelanceri și oaspeți ai hotelului care preferă Solt Dining pentru atmosfera relaxată și meniul care surprinde cu abordarea inedită a unor preparate tradiționale.

Pauza de pranz a corporațiilor este, în general, motivul forfotei din jurul zonelor de fast food. Solt Dining vine cu o propunere de prânz care atrage prin preparatele sănătoase, cu accente fine dining.

“Am creat un meniu care se împrospătează săptămânal, cu 2 și 3 variante de preparate. Meniul este special conceput pentru ca orice combinație să poată fi servită și savurată în cel mult o oră, asigurând oaspeților noștri preparate sănătoase, pregătite rapid, cu ingrediente proaspete”, a declarat Ioana Bosinceanu, director de sales and marketing Courtyard Bucharest Floreasca.

Cu o capacitate de 84 de persoane, restaurantul oferă servicii complete – mic dejun, prânz și cină – într-o manieră flexibilă, adaptată nevoilor clientului modern, care se oprește la Solt Dining atât în interes de afaceri, cât și personal. Oferta de Business lunch are un preț fix de 50 lei, iar o cină à la carte se situează la o medie de 80-100 lei.

“Față de prima variantă de meniu, farfuriile au chiar mai multă culoare care se îmbină apetisant cu noi combinații de gusturi. Supa de dovleac si crutoane din brânză de Horezu rămâne vedeta unui început de prânz, iar mușchiul de vită este foarte apreciat și solicitat ca fel principal”, a mai precizat Ioana Bosinceanu.

Printre preparatele – vedetă se mai numără tartarul de vită, muschiulețul de porc Mangalița, pieptul de pui cu risotto și dovleac caramelizat. Meniul de primăvara aduce și mai multe ingrediente proaspete continuând abordarea în stil propriu a unor preparate tradiționale cu care chef Alin Berba a obișnuit clienții Solt Dining.

Courtyard este cel mai extins brand din categoria Classic Select a portofoliului Marriott. Primul Courtyard a fost deschis în 1983 în Atlanta (SUA). De la lansare, Courtyard a fost poziționat ca fiind primul hotel construit pentru cei care călătoresc în interes de afaceri. În prezent, sunt peste 1.000 de hoteluri Courtyard în mai mult de 50 de țări din întreaga lume. Mai multe detalii aici

Leave a Reply