Pandora dublează fiecare dolar donat pentru inițiativa One Love a UNICEF

Brandul de bijuterii Pandora se asociază demersului ONE LOVE inițiat de UNICEF, alături de familia Marley, care reimaginează imnul foarte cunoscut, One Love, pentru o campanie de strângere de fonduri la nivel global. Practic, în perioada 9 iulie 2020 – 31 august 2020, brandul de bijuterii Pandora va dubla fiecare dolar donat de public pentru inițiativa One Love a UNICEF; și donează 1$ de fiecare dată când utilizatorii de social media utilizează anumite funcții care vor fi lansate pe 17 iulie 2020; ca parte a contribuției totale a companiei de până la 1 milion de dolari. 

 

Membrii familiei Marley reînregistrează imnul regretatului Bob Marley, „One Love”, pentru a susține UNICEF. Tuff Gong International and Amplified Music au lansat o nouă versiune a melodiei inițiale pe 17 iulie, iar toate veniturile derivate din această inițiativă vor merge direct către sprijinirea campaniei „Reimagine”a UNICEF. 

One Love a fost înregistrat inițial în 1977 de Bob Marley și The Wailers, fiind un cântec reprezentativ pentru milioane de oameni din toată lumea, mesajul său puternic, mereu actual, îndemnându-ne să acționăm împreună, ca unul. Noua versiune a melodiei va fi un adevărat imn global pentru 2020, care îi va include pe membrii familiei Marley, dar și pe alți muzicieni consacrați din toate colțurile globului și artiști din zone de conflict din întreaga lume.

 Pe parcursul lunii iulie, Pandora și UNICEF vor crește gradul de conștientizare prin comunicarea cu fanii și influențatorii Pandora, strângând fonduri în sprijinul inițiativei One Love. Aceste activități includ o funcție de „Swipe-up” și dublare a donației de către Pandora, un filtru AR Instagram unde fiecare interacțiune are ca rezultat o donație către UNICEF și dublarea tuturor fondurilor strânse prin activări pe TikTok care susțin lansarea melodiei. 
Modelul și activista Halima Aden, muza brandului Pandora, colaborează cu aceștia pentru a susține inițiativa UNICEF, fiind perfect conștientă cât de dăunător ar fi impactul COVID-19, dacă virusul ar ajunge în taberele de refugiați.

Parteneriatul Pandorei cu UNICEF este un îndemn global la acțiune ca răspuns la estimările UNICEF potrivit cărora, fără inițiative urgente, COVID-19 ar putea provoca, în plus, decesul a 6.000 de copii, din cauze care pot fi prevenite, în următoarele șase luni. Colaborarea pentru promovarea inițiativei One Love este o extensie a parteneriatului continuu dintre Pandora și UNICEF ce are ca scop susținerea vocilor tinere din întreaga lume.

Leave a Reply