Anul acesta, brandul german Doppelherz împlinește 100 de ani. Într-un secol de existență, brandul a investit în calitate și inovație în sănătate. În prezent, consumatori din peste 60 de țări din întreaga lume se pot baza pe produsele de înaltă calitate de la Doppelherz. Din 2005, brandul este prezent și pe piața farmaceutică din România.
Cu siguranță ați cumpărat măcar o dată un produs Doppelherz. După o răceală, pentru creșterea imunității, pentru creșterea nivelului de energie, sau scăderea nivelului colesterolului, sau doar pentru încetinirea procesului de îmbătrânire.
Pentru aproape orice carență, de 100 ani – tablete, capsule, comprimate efervescente, soluții orale buvabile, plicuri cu granule orosolubile sau picături de ochi – gama Doppelherz conține produse sub diferite forme de prezentare, pentru ca cei care le aleg să găsească ceea ce li se potrivește cel mai bine.
La baza produselor Doppelherz stă o selecție riguroasă a ingredientelor, fiind aprobate de Medicines Agency of the European Food Safety Authority. Înainte ca produsele Doppelherz să ajungă pe piață, acestea trec print-un control înalt de calitate – nimic nu este lăsat la voiaîntâmplării. Sunt fabricate în mod responsabil și verificate în condiții stricte.
În Germania, brandul bucură de o tradiție îndelungată. În cei 100 de ani au fost dezvoltate extrem de multe produse, în fabricarea lor scopul final fiind oferirea unei stări de bine pentru cei ce aleg Doppelherz. În ultimele decenii, gama de produse a fostîmbogățită permanent cu noi produse, iar Doppelherz a crescut și s-a poziționat ca un brand cesprijină sănătatea unei întregi familii.
Istoria mărcii Doppelherz datează încă din anul 1921, când primul produs – Doppelherz Tonic – a fost vândut și înregistrat ca marcă sub tutela Queisser Pharma Germania. Treptat, popularitatea brandului a crescut de la an la an, logo-ul cu cele două inimi devenind sinonim cu sănătatea și vitalitatea pentru milioane de oameni.
Devenit rapid un brand de succes în Germania, produsele Doppelherz au început să ajungă și înțările din Europa de Est, inclusiv în România. Începutul anului 2000 a fost un an fulminant pentru notorietatea și expansiunea produselor Doppelherz, încât compania nu mai era asimilatădoar cu tonicul. Din acel moment, s-au pus pe piață produse ce conțin vitamine, minerale, oligoelemente, sau acizi grași Omega-3 care în scurt timp au ajuns preferatele clienților.
În 2005, primele 4 produse Doppelherz și-au făcut apariția pe rafturile din România alături de gama completă de produse Protefix. De atunci și până în prezent li s-au alăturat numumărateproduse, printre care și Kollagen 11.000 PLUS sau Kollagen Beauty, care au devenit rapid uneledintre cele mai populare din gamă. În prezent, peste 85 de produse ajung în casa a milioane de români.
Produsele Doppelherz ocupă de ani de zile primele locuri în vânzările de suplimente alimentare în categoriile de produse pe baza de Omega-3, vitamine și minerale pentru articulații, memorie, sistemele muscular și nervos. Cu ocazia aniversării a 100 de ani, brandul german Doppelherz a pregătit pachete promo aniversare la cele mai bine vândute produse de-a lungul timpului, ce vorfi disponibile în farmaciile din întreaga țară începând cu luna mai.