Clienții obor21.ro preferă produsele proaspete

Obor21.ro, prima cooperativă țărănească digitală, a încheiat primele șase luni cu o creștere a cifrei de afaceri de 55% față de perioada similară din 2020, an în care a fost lansată. Pentru a doua parte a anului, firma dorește să-și consolideze poziția pe zona București – Ilfov și să extindă aria de livrare spre vestul și centrul țării.

„Consumatorul din acest an este diferit de cel din 2020, urmare a relaxării restricțiilor. El este din ce în ce mai atent, trasabilitatea produselor fiind un punct important în decizia de achiziție, alături de posibilitatea de a comanda echilibrat, evitând risipa alimentară și cheltuielile inutile. Observăm mai ales în cazul clienților recurenți o optimizare a coșului de cumpărături, ei preferând să comande mai puțin, dar mai des și mai variat, beneficiind astfel de avantajul de a avea mereu carne proaspătă”, explică Florian Mateiță, fondator Obor21.ro.

Peste 45% dintre clienții Obor21.ro preferă carnea de vită, în special antricotul, T-bone, mușchiul și picanha, cerută în special de clienți expați. De asemenea, cei care comandă carne de caprine și/sau ovine, preferă cotletele de berbecuț și mușchiul de capră, iar în topul specialităților comandate se află cârnații și oasele cu măduvă.

La nivelul primului semestru al acestui an, colaborarea cu HoReCa a reprezentat 25% din totalul vânzărilor, balansând cererile de pe segmentul B2C. Parteneriatul cu băcăniile tradiționale, demarat în luna mai, prin care clienții pot rezerva și ridica produsele Obor21.ro în locațiile partenere, a intrat în faza de consolidare.

„Este de remarcat interesul pentru acest tip de colaborare, care confirmă datele noastre, potrivit cărora o treime dintre clenți își doresc să comande carne cu trasabilitate clară din băcănii și magazine specializate. Pe ambele segmente – inclusiv HoReCa – observăm o creștere organică, echilibrată și constantă, prin urmare vom continua să investim în prezența noastră pe aceste canale de vânzare”, precizează Florian Mateiță.

Cooperativa își propune întărirea prezenței în noi orașe, respectând conceptul care stă la baza businessului – carne rezervată și livrată proaspătă consumatorului final exclusiv prin curier, în condiții de temperatură controlată, în cel mult 72 de ore de la sacrificare.

În prezent, Obor21.ro acoperă, pe lângă zona Capitalei și Ilfov, alte șase orașe: Ploiești, Constanța, Galați, Brăila, Buzău și Focșani.

 

Leave a Reply