Premier League, cel mai valoros și urmărit campionat de fotbal din lume, și compania Castrol au anunțat un parteneriat începând din ianuarie 2022. Potrivit informațiilor obținute de publicația SportBusiness, valoarea acordului ar fi cuprinsă între 10 și 12 milioane lire sterline.
Mandhir Singh, CEO al Castrol, a afirmat: „Cu istoricul nostru de sponsorizare a fotbalului, suntem încântați să colaborăm cu Premier League. Acest parteneriat ne oferă o oportunitate extraordinară de a demonstra și de a comercializa gama completă de produse și servicii noi și inovatoare pentru clienți, persoane fizice și juridice. Suntem nerăbdători să dezvăluim câteva noi inițiative interesante pentru fanii pasionați de fotbal din întreaga lume”.
Compania britanică va sponsoriza programul Premiile Golden Premier League și va lansa alte noi premii. Castrol le va oferi fanilor șansa de a-și exprima votul și de a-și spune părerea despre jucători, meciuri și momente cheie din timpul sezonului.
Richard Masters, Director Executiv al Premier League, a declarat: „Suntem încântați să colaborăm cu Castrol, o companie cu tradiție în susținerea unora dintre cele mai cunoscute competiții de fotbal și sport. Castrol este o marcă cu adevărat internațională și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu această companie pentru a implica fanii Premier League din întreaga lume”.
Sponsorizarea va permite Castrol să promoveze gama sa de fluide pentru vehicule electrice, lubrifianți de înaltă performanță și activitatea sa de furnizare de servicii și întreținere dar și produsele și serviciile oferite clienților din domeniul industrial, maritim și energetic.
În prezent, Castrol, parte a BP Group, contribuie la stimularea durabilității cu noua sa strategie ce are drept obiectiv anul 2030 și care vizează reducerea deșeurilor, a emisiilor de carbon și îmbunătățirea vieții.
Compania deservește clienți și consumatori din sectoarele auto, maritim, industrial și energetic. Produsele sale sunt recunoscute la nivel global pentru inovație și performanță superioară.