Stil urban, creat de designeri români

Zilele trecute, un nou concept store, Dacia 24, şi-a deschis oficial porţile. Invitați din lumea mondenă, bloggeri şi jurnalişti de fashion, pasionaţi de modă şi de shopping alternativ au făcut din spațiul amplu al magazinului, aflat într-o clădire veche din zona Piața Romană, un adevărat templu al modei.

Magazinul multibrand găzduieşte designeri români din noua generaţie, cu o viziune fresh asupra stilului personal, oferind o alternativă plăcută, personalizată pentru look-ul fiecărei femei . Conceptul Dacia 24 pleacă de la ideea că vestimentaţia este esenţială atât pentru felul în care ne percep cei din jur, cât şi pentru încrederea în sine. Creațiile prezente în showroom sunt, din punct de vedere al prețului, în categoria celor accesibile clienților din clasa de mijloc. Dar acest lucru nu este în detrimentul calității sau creativității.

Astfel, într-un spaţiu intim, retras, lipsit de stresul cabinelor de probă veșnic ocupate și al vânzătoarelor care te presează să iei o decizie, se regăsesc piese vestimentare în ediţie limitată sau chiar piese unicat semnate de designeri români şi produse exclusiv în România. Magazinul promovează astfel un concept diferit pe piaţa modei autohtone, o alternativă la produsele de serie, şi care au ca particularitate faptul că pot fi uşor combinate şi alcătui astfel colecţii capsulă, esenţiale în garderoba oricărei femei


În plus, Dacia 24 oferă posibilitatea de a experimenta diverse stiluri (clasic şic – Maison Ilia, Muna, Whiskers&Tales – design avangardist şi inspiraţie tradiţională – Aranjat by Anne, Larisa Dragna, pictură şi broderie – AteliereM sau Moenra etc) şi de a găsi combinaţii inclusiv cu accesorii preţioase, precum genţile pictate manual de la Lyria – povestea ta pictată sau pantofii Ancolette. De asemenea, concept store-ul oferă posibilitatea de a găsi bijuteriile perfecte, cu BonBons by Monica Rădulescu sau LouBijou.
„Dacia 24 ne ajută să luăm pulsul modei în timp real, prezentându-ne colecţii capsulă semnate de designeri români. Astfel, rămânem în tendinţe, dar ne lăsăm inspirate de creativitatea şi de stilul unui anumit designer, pe care îl putem descoperi cu ajutorul unui asemenea magazin multibrand. La opusul modei fast fashion, un astfel de showroom ne face cunoştinţă cu moda pentru suflet: slow fashion. Este un loc în care te reîndrăgosteşti de stil, nu doar de haine”, a precizat Mariana Romanică, consultant de imagine, prezentă la deschiderea oficială.
Designerii prezenți în noul concept store:
Creaţie vestimentară: Maison Ilia, Oana Nuţu, Larisa Dragna, Muna, Aranjat by Anne, Whiskers&Tales, AteliereM, Maison ChouChou, Moenra, Komodo.
Genţi, agende din piele: Lyria – povestea ta pictată, Desirette.
Pantofi din piele: Ancolette.
Bijuterii: BonBons by Monica Rădulescu, LouBijou
Design de obiect, grafică: MakeUp Şevalet, Alice Teca, Choofi.
Parteneri ai evenimentului de lansare: Keune, Atelierele ILBAH, Marana, MOOD Events, Sloop.

One comment

Leave a Reply