Groupe SEB lansează programul ”Produs reparabil timp de 10 ani”, prin care clienții Tefal, Rowenta, Krups sau Moulinex se pot bucura de avantajele produselor achiziționate pentru mai mult timp. Dezvoltat ca o promisiune, obiectivul programului este de educare a consumatorilor, dar și grija față de mediul înconjurător.
Fiecare dintre noi s-a confruntat măcar o dată cu situația frustrantă în care un obiect electrocasnic s-a defectat la scurt timp după expirarea perioadei de garanție. Probabil ați constatat atunci, că este mai simplu și mai convenabil să înlocuiești produsul respectiv cu unul nou. Această practică, numită uzura morală planificată este combătută acum prin programul “Produs reparabil timp de 10 ani”, ce are ca obiectiv educarea clienţilor pe termen lung. Prin acest program, Groupe SEB garantează deținătorilor unui produs electrocasnic Tefal, Rowenta, Krups sau Moulinex că pot găsi piese de schimb, pentru o perioadă de minim 10 ani.
”Încă din anul 2008, reparabilitatea produselor a devenit prioritatea numărul 1 pentru Groupe SEB. După ani de cercetări și perfecționare, ne putem mândri că 95% din produsele vândute în prezent în Europa primesc logo-ul de reparabilitate. Logo-ul ”Produs reparabil timp de 10 ani”, ce se regăsește pe ambalajul produsului este de fapt o promisiune a noastră către consumatori că pot cumpăra în siguranţă acel produs și îl vor putea folosi timp de mulţi ani”, afirmă Dan Puținelu, Consumer Satisfaction Service Manager Groupe SEB România.
Groupe SEB este lider mondial în producția de aparate electrocasnice mici și se remarcă printr-un portofoliu de branduri puternice, diferențiate si complementare. Acum, după ani de cercetări, majoritatea produselor Tefal, Rowenta, Krups sau Moulinex pot fi reparate cu ușurință, acest lucru fiind mai accesibil din punct de vedere costuri în comparaţie cu preţurile produselor noi, similare. Pentru Groupe SEB a devenit primordială existența unor centre de reparații accesibile consumatorilor, astfel, au fost create 6500 de centre la nivel mondial. De asemenea, pentru ca piesele de schimb să fie disponibile imediat și la un preț accesibil, Groupe SEB a dedicat un spațiu de depozitare de 15.000 de m2 în Estul Franței. În prezent, un total de 6 milioane de piese se află în acest depozit, jumătate din acest stoc fiind produs cu 12 până la 15 ani în avans față de necesar, astfel încât piesele să fie disponibile pentru cel puțin 10 ani de când produsul aferent a încetat să mai fie fabricat. Toate aceste eforturi demarate în anul 2008 se dovedesc astăzi a fi un succes, cu tot mai multe produse ce sunt reparate anual, în afara garanției lor, atât pentru a satisface dorințele clienților, dar și pentru a proteja mediul înconjurător.