Conferință cu și despre creatorii de conținut

Cum se creează conținut și cât de relevant este acesta? Este subiectul ce preocupă întreaga industrie de marketing, fiind o problemă extrem de actuală pentru branduri și companii.
Conferința Content Creators, a cărei primă ediție va avea loc pe 29 ianuarie, se adresează specialiştilor în comunicare, PR, marketing, bloggerilor, dar și celor care lucrează în vânzări, în agenţii sau companii. Content Creators Conference este un eveniment marca Biz, powered by Caroli.

Conferința Content Creators este o excelentă oportunitate de a afla despre tendințele din industrie, de a face networking cu colegii din industrie, de a-ți reînnoi cunoștințele profesionale, de a fi la curent cu industria de marketing.

Participanții la conferință vor putea obține răspunsuri la întrebările asociate conținutului și marketingului digital de la experții de top din industrie. Evenimentul va oferi experților în materie de conținut și marketing digital informații cu privire la utilizarea eficientă a tehnologiei care ajută la crearea, gestionarea și extinderea brandului.

Invitații Content Creators Conference vor vorbi despre cum creezi conținut relevant de brand, care sunt tendințele în storytelling și unde găsești oamenii care să creeze content atractiv și eficient.
Între speakerii primei ediții se numără: Cosmin Nedelcu, Micutzu; Alexandru Pomană, 99%; José Borralho, Consumer Choice Europe; Alex Gâlmeanu, Fotograf, Radu Constantin, vlogger; Toader Păun, Europa FM, Ruxandra Babici, Consultant Digital Marketing; Laura Nedelschi, Kubis Interactive, George Ioniță, First Content; Khaled El-Solh și Anamaria Băjan, Caroli Foods Group.

Detalii despre program și speakeri, pe site-ul evenimentului www.contentcreators.ro sau printr-un mail adresat la lelia.petrescu@revistabiz.ro
Business-ul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Story – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.

Revista Biz
Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.

Jurnaliștii revistei au lansat campanii puternice de conștientizare a valorilor românești (Susținem inovația, Sunt un țăran) sau proiecte unice în lume precum Biz CEO Xchange sau Biz Marketing Xchange. O altă inovație este Biz World, proiectul laureat cu Red Dot Design Award, ediții ale revistei realizate integral peste hotarele țării, în Belgia, Anglia, SUA, Germania, Singapore, Austria, Franța și Japonia.

Biz Events
Divizia organizează anual zeci de conferinte de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă. Echipa Biz organizează puternice evenimente de afaceri în 9 orașe din țară și 8 capitale din lume, de pe 3 continente.

Biz Market View
Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.

Biz Story
Cu peste 20 de ani de experiență în jurnalism, echipa diviziei de servicii de content marketing pentru clienți știe să spună acele povești pe care cititorii să le savureze și în care brandurile să se regăsească. Conținutul gândit și implementat de echipa de creatori de conținut transmite valorile și mesajele brandului în format creativ în online și offline. Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare Biz Agency.

 

Leave a Reply