La ParkLake poți selecta momentul cel mai propice pentru cumpărături în siguranță

Parklake își continuă campaniile aducătoare de vouchere. Timp de o lună, în perioada 20 iulie – 20 august, campania de Summer Sales derulată în centrul comercial ParkLake aduce discount-uri de până la 70% la o gamă variată de produse, dar și 3500 de vouchere în valoare de 50 de lei fiecare pentru cumpărăturile de minim 250 de lei. Și în plus, vizitatorii vor putea decide momentul vizitelor în funcție de cât de intens este traficul în centrul comercial, cu ajutorul unui “semafor” accesibil pe site-ul complexului comercial.

Dacă doriți să adăugați garderobei ținute de vară de la cele mai cool branduri vestimentare, sau doar să vă satisfaceți o mică pasiune pentru accesorii, încălțăminte și genți, lectură, make-up sau ce vă aduce bucurie, la ParkLake sunt multe șanse să găsiți produsele visate la prețuri speciale. Și totul în deplină siguranță, întrucât ParkLake Shopping Center a verificat și certificat procesele curente de igienă și curățenie în parteneriat cu SGS, liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării, obținând astfel Standardul de Evaluare SGS pentru Igienă și Dezinfectare. Acest lucru confirmă respectarea strictă a protocoalelor și reglementărilor de ultimă generație aplicabile, asigurând în acest fel sănătatea și siguranța vizitatorilor, chiriașilor, furnizorilor și a angajaților centrului comercial.

În plus, ParkLake Shopping Center a dezvoltat o serie de programe speciale, adaptate contextului actual, sub conceptul în siguranță #nudoaracasă. Printr-o simplă accesare a website-ului acestuia, se poate acum afla numărul vizitatorilor la momentul respectiv, încadrat în trei categorii – verde – trafic scazut/ galben – trafic moderat/ roșu – vă rugăm reveniți mai târziu. Verificând în acest fel starea traficului din mall, clienții pot alege informat momentul la care doresc să își planifice vizita în centrul comercial.
Astfel, printre măsurile principale de siguranță implementate, adresate vizitatorilor, se numără și instalarea sistemelor de măsurare a temperaturii la toate intrările în centrul comercial, accesul la dispensere cu gel dezinfectant în toate zonele comune principale (intrări în mall, zona de restaurante, coridoare, etc), stabilirea unui flux clar de circulație în mall, precum și implementarea unor noi sisteme de semnalistică și informare menite să transmită vizitatorilor măsurile de protecție și conduita recomandate în interiorul centrului comercial.

 

Detalii despre campaniile ParkLake pot fi găsite pe www.parklake.ro și pe pagina de Facebook ParkLake Shopping Center.

Leave a Reply