Alegeți să consumați fructe care sporesc imunitatea!

Provocarea fiecărei ierni – menținerea stării de sănătate, a noastră și a membrilor familiei – a devenit o sarcină mult mai dificilă în acest an. La evitarea răcelilor sezoniere se adaugă și evitarea noului virus, ce ne-a afectat viețile în ultimul an. Iar imunitatea sporită este aliatul nostru principal.
 
Sărbătorile de iarnă și sosirea zăpezii nu s-au sincronizat nici de această dată, parcă au decis să ne bucurăm de fiecare, pe rând. Iar acum, când este momentul să ne bucurăm de zăpadă,  trebuie să ținem cont că aceasta se înțelege bine cu răceala, guturaiul și cele din suită.
Ca să evităm sau să trecem cât mai ușor peste episodul respectiv, apelăm la diverse preparate cu vitamine, în special Vitamina C, pe care este de preferat să o obținem din surse naturale. 
Printre legumele și fructele cu conținut foarte ridicat de vitamina C se află ardeiul gras galben, căpșuna, brocoli și citricele dar și fructe mai puțin cunoscute. 
 
 O sursă importantă de vitamina C este fructul de Acai. Datorită conţinutului mic de zaharuri şi a indicelui glicemic scăzut, previne cu succes fluctuaţiile nivelului de glucoză din sânge. Este recomandat și în diete, ajutând în procesul de slăbire.
În plus, este faimos pentru cantitatea sa extrem de mare de antioxidanți, apreciată ca fiind de 10 ori mai mare decât cea conținută de afine. 
Cele 12 Beneficii incredibile ale fructelor de Acai pentru sănătate sunt enumerate aici.
 
 

Leave a Reply