LPC S.A. Grecia, producătorul lubrifianților CYCLON, prezent în România prin Cyrom Petrotrading, aduce pe piața de profil noua sa generație de produse, care va fi lansată luna aceasta la târgul internațional de la Dubai.
Noul Director General al Cyrom Petrotrading – Cyclon Lubricants România, domnul Ovidiu Bălan, propune, în același timp, o nouă viziune de business, care are în vedere recuperarea pierderilor provocate de pandemia de Covid-19 și impunerea noii generații de produse pe bază de unsori și lubrifianți Cyclon.
„Pandemia a influențat modelele de consum la nivel mondial, provocând blocaje în producția şi circulația mărfurilor şi persoanelor (…), necesitând astfel o schimbare a cadrelor de operare pentru a minimiza impactul”, a explicat Ovidiu Bălan. „La nivelul țării noastre, am identificat oportunitatea de a oferi calitate înaltă și produse standardizate, extrem de competitive, la prețuri accesibile, acoperind astfel nevoile largi ale unei rețele de clienți în continuă creștere. Piața produselor de tip unsori, de exemplu, este în creștere și se preconizează că va depăși sectorul lubrifianților în anii următori (…) mai ales că sectorul electromobilității prinde ritm”, a mai precizat acesta.
Gama de produse Cyclon, majoritatea fiind deja prezente și pe piața românească de profil, include lubrifianți pentru autoturisme (Magma), pentru camioane și vehicule grele (Granit), pentru motociclete și motoare exterioare (Lava), pentru sistemele de transmisie (Gear) sau pentru aplicații industriale dar și pentru aplicații marine. De asemenea, Cyclon comercializează unsori mărcile Innova & Premus pentru o gamă largă de aplicații, cât și produse speciale precum lichide de răcire, detergenți, AdBlue etc.
„În România, CYCLON a stabilit o cooperare sănătoasă cu agenții locali, ținta fiind de a crește atât pe piața tradițională de lubrifianți, cât și pe cea de unsori. Alături de filialele LPC din Bulgaria și Serbia, țara noastră este un pilon important de creștere al mărcii CYCLON în Balcani”, a încheiat Ovidiu Bălan.