ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piața serviciilor de trade marketing și vânzări din țară, a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de aproximativ 19,8 milioane de euro. De asemenea, în primele șase luni ale anului 2023, compania a raportat afaceri de 11,2 milioane de euro, mai mult cu 27% față de perioada similară a anului trecut.
Fondat în 2010 de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți furnizori de servicii de recrutare şi plasare de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste 30 de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.
„Estimările noastre pentru semestrul al doilea, în ceea ce privește evoluția cifrei de afaceri sunt mai temperate decât pentru primul semestru. Însă, per total an 2023 estimăm o creștere de minim 20% a întregii cifre de afaceri a companiei”, explică Eugen Saulea.
„În primele șase luni din 2023 s-a înregistrat o revenire a diviziei BTL & Evenimente, acolo unde principalele servicii au avut o evoluție cu peste 40% față de perioada similară a anului trecut. Concret, avem programele de tip sampling, degustări sau premiere, cele ocazionale și cu perioadă determinată de implementare, cu o creștere de 41.5%. De altfel, suntem activi în special în categoria food, determinând consumatorii să încerce și să achiziționeze produsele partenerilor”, spune antreprenorul.
“(…) Estimările noastre pentru semestrul al doilea, în ceea ce priveste evoluția CA sunt mai temperate decât pentru primul semestru al anului. Per total an 2023 estimăm o creștere de minim 20% a întregii cifre de afaceri a companiei.”