Libris, librăria online cu cea mai mare ofertă de carte școlară din România, a derulat în perioada 1-10 septembrie un sondaj în rândul mamelor, cu privire la obiceiurile de achiziție pentru articole școlare în contextul începerii școlii. Calitatea produselor, prețurile competitive și oferta variată sunt principalele criterii pe care părinții le au în vedere atunci când aleg magazinul de unde își fac cumpărăturile pentru școală.
Potrivit sondajului Libris, 85% dintre părinți obișnuiesc să consulte copiii când vine vorba de achiziția articolelor școlare și să țină cont, pe cât posibil, de preferințele lui, în timp ce 15% nu fac acest lucru, argumentând că fie este prea mic copilul, fie are criterii diferite de ale părintelui.
În contextul începerii școlii, majoritatea părinților (70%) cheltuie în medie sub 500 lei pentru manuale, caiete, cărți, rechizite și accesorii necesare procesului educațional, în timp ce un părinte din 5 alocă pentru aceste cheltuieli între 500 și 800 lei.
Întrebați cât de importante consideră că sunt articolele școlare non-obligatorii în procesul educațional al copiilor, aproape 60% dintre respondenți au indicat că acestea sunt foarte importante, deoarece creează contextul pentru un proces de învățare mai plăcut.
„Începutul școlii este o perioadă specială și suntem entuziasmați să aducem un strop de magie în această aventură alături de cititorii noștri. Știm cât de important este ca noul an școlar să înceapă cu încredere, de aceea am creat campania Back to School ca un Supererou menită să-i inspire și să-i susțină atât pe copii și tineri, cât și pe părinți și profesori”, explică Laura Țeposu, CEO și co-fondator Libris.ro.
Sub umbrela #Back To School ca un Supererou, Libris derulează în perioada 11-24 septembrie, o campanie dedicată începutului școlii și își întâmpină cititorii cu reduceri de până la 30% la manuale și carte școlară, transport gratuit la toate comenzile de peste 100 lei și cadou kit de supererou la orice comandă de minimum 100 lei.